køb af bælte


panser
 Share

Recommended Posts

En lille historie om at handle på nettet. Da mit træningsbælte efterhånden var blevet temmelig slidt og mildt sagt umoderne, (ok, for lille) skulle jeg have fat på et nyt. Da de er ret svære at opstøve i almindelige sportsbutikker i en nogenlunde kvalitet, søgte jeg på nettet efter et. På ”bodycore.dk” så jeg et twinlab-bælte der så godt ud, et af de der er lige brede hele vejen rundt, og til en ok pris (449). Besluttede mig for at købe det. Bestilte det mandag, og fik det onsdag.

Leveringen synes jeg var utrolig hurtig. Der var bare et problem. Det var for stort. PIS – tænkte jeg, det er nok svært at få byttet. Men besluttede mig for at ringe på det telefonnummer der var opgiver på deres Internet side. Her talte jeg med en meget behagelig sælger der forklarede mig at jeg bare skulle sende det tilbage, så ville de sende en i den rigtige størrelse, og betale portoen. To dage senere kom det nye i den rigtige størrelse.

Er meget glad for bæltet, og synes at alle forhold vedrørende handlen var meget positive. Det var første gang jeg har handlet på nettet, og var lidt skeptisk, men er 100% tilfreds. Har talt med flere i mit center, der også alle har positive erfaringer med bodycore. Vil således blot fortælle denne lille positive historie, og varmt anbefale at handle med bodycore. Gode priser – god service.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share