Vaskebræt? Er det uopnåelig?


PreXus
 Share

Recommended Posts

Jeg tror ikke Anyones ambition er vaskebræt lige forløbig. Han er trods alt styrkeløfter.

Og hvad din fedtprocent skal være, før du får vaskebræt, kommer an på dine gener.

Er du heldig og har dybe huller i muskulaturen, og samtidig er disponeret for, at fedtet ikke sætter sig på maven, så er six-packen der nok allerede ved 10-11%.

Har du derimod næsten ikke huller i din mavemuskulatur, og en tendens til at fedtet gerne vil sidde der, kan du være uheldig, at der ikke engang er særlig meget at se, selvom du ligger nede på 5%.

Link to comment
Share on other sites

ptpoul: Der bliver argumenteret noget i retningen af, at når Crawdaddy kan få sixpack, så kan alle, som jeg læste indlægget.

Jeg siger, at man ikke kan bruge en af de mest dedikerede bodybuildere som eksempel på, hvad der er opnåeligt for enhver.

Jeg siger også, at de fleste, der taber sig tilstrækkeligt, vil have sixpack, hvis de bare træner fornuftigt, uanset om de træner maveøvelser eller ej.

Der er måske enkelte genetisk uheldige fyre, som ikke har det sådan. (Måske skulle jeg også have nævnt, at jeg tænkte på fyre, jeg har ikke set så mange piger, der var tynde nok)

<{POST_SNAPBACK}>

jo der er enkelte der er genetisk uheldige.

mn langt de fleste har bare ingen rygrad, drikker sig stive hver weekend. Aner intet om deres kcal indtag og snakker om dårlige gener..

Come on...

Crawdaddy er et perfekt eksempel. Et eksempel på hvor meget man skal gøre før man kan have sagt "man har prøvet alt".

Dårlige gener er an alt for hyppig dårlig undskyldning. Jeg har aldrig mødt nogen der gjorde alt rigtigt og talte om dårlige gener...

Mht. Fedt% så er det individuelt. Desværre svært at sige noget om hvor lavt du skal ned før du har 6-pack

Link to comment
Share on other sites

Alle kan få vaske bræt der er bare et spørgsmål om at få fedt % ned, mit bud vil være under 10 %

En af mine venner har den vilde 6 pack, han har aldrig trænet eller lavet så meget som en mavebøjning, han er bare mega tynd, nok en fedt % på 6-7 stykker. :4thumbup:

Det kan være fuldstændigt lige gyldigt at lave 100.000 mave bøjninger om dagen hvis man er halv tyk, fedt % skal ned for at få det frem

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share