Cykel loppemarked


Squatfather
 Share

Recommended Posts

Da Michael Sandstød har kørt sit sidste cykelløb sælger han ud af sit isenkram. For MOL´s cykelentuistiaster skulle der være mulighed for et par gode handler. Følgende er quoted fra feltet.dk

”Det er en lidt mærkelig følelse, og jeg tror jeg kommer til at savne det rigtig meget i perioder.

Familien har fået flyttet vores ting fra Spanien til Danmark, og vi også fået ryddet godt og grundigt op,” skriver Michael Sandstød.

I den forbindelse afholder Michael Sandstød næste lørdag loppemarked.

”Så derfor holder jeg lørdag den 25/9 kl. 12-17 åbnet hus, hvor jeg sælger ud af alle mine cykelting. Det er blandt andet 2 komplette banecykler til 6000 kr. stykket, stel til vintercykel, masser af udstyr til bane og landevej fra 20 kr., carbon 3-egershjul til bane 3500 kr. for et sæt, mavic 5-egershjul, ziphjul, pladehjul, forgafler, lukkede ringe, hjelme, nye FSA-kranksæt, landevejsracer, tøj og meget mere,” skriver Michael Sandstød yderligere.

Har noget af dette interesse, så mød op på Trongårdsparken 115 i Lyngby på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share