Nu skal der sgu ske noget brystudvikling!


Jenslyn17
 Share

Recommended Posts

Svaret er selvfølgelig: Fullbody 3 gange om ugen, 1x bænk (fx:5x5), 1x dips (med vægt fx:4x6), og 1x high-incline bænk/military press (fx 4x8)

Så er der med garanti en D-D skål til dig!!  ;)

(P.s - før du begynder på pogrammet, skal du selvfølgelig lige sætte 99,95$ ind på min konto)

Får sgu abstinenser hvis ikke jeg kommer ned og træner mindst 5 gange i ugen ;)

vil sige præcis det samme som dbm og vil da lige tilføje at træning 5 gange om ugen langt fra er optimalt hvis du vil vokse, men man må jo vælge

Hvorfor det?

hvis du vil vokse skal du aller først træne, men hvad der næsten er lige så vigtigt er at du får hvilet og spist nok og at hvile nok til at vokse optimalt på et program 5 dage om ugen er svært

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg har samme problem, og tror desværre det skyldes genetiske faktorer...

Mit bryst er virkelig sørgeligt :( , Her er nogle billeder fra da jeg havde trænet i ca 8 måneder... Ærgeligt bryst...

Tråd jeg oprettede om samme emne i marts... måske du kan finde noget der...

Og her er endnu en tråd om emnet ......

Håber du kan bruge noget af det... jeg lider stadig, under minimalt brystmuskulatur :( ...

Men så er det jo gadt man er blevet styrkeløfter :tongue: ....

Hygge

Link to comment
Share on other sites

Tror jeg har samme problem, og tror desværre det skyldes genetiske faktorer...

Mit bryst er virkelig sørgeligt :( , Her er nogle billeder fra da jeg havde trænet i ca 8 måneder... Ærgeligt bryst...

Tråd jeg oprettede om samme emne i marts... måske du kan finde noget der...

Og her er endnu en tråd om emnet ......

Håber du kan bruge noget af det... jeg lider stadig, under minimalt brystmuskulatur :( ...

Men så er det jo gadt man er blevet styrkeløfter :tongue: ....

Hygge

Yes, noget kunne tyde på, vi har samme problem :P Os hulbrystede stakler må holde sammen ;)

Men tak for links til trådene, vil jeg kigge på!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også selv haft problemer med mit bryst, og har det stadig! Jeg prøvede alt af, men fik aldrig rigtigt det ønskede resultat! Det jeg så endte med at gøre, var at skrue ned for de andre muskelgrupper, dvs at jeg trænede meget mere bryst end resten af kroppen. Efter lidt tid har brystet nu en mere passende størrelse i forhold til resten af kroppen :)

Desværre betyder det jo, at man generelt vokser langsommere overall, og ikke har optimal fremgang, da man "venter på den svage del" så at sige...Men hvis målet er en flot fysik, er det vel at fortrække fremfor 45 cm arme, og et fladt bryst! ;)

Så, hvis det er et stort problem for dig, kan det også være en, omend ret irriterende, løsning!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også selv haft problemer med mit bryst, og har det stadig! Jeg prøvede alt af, men fik aldrig rigtigt det ønskede resultat! Det jeg så endte med at gøre, var at skrue ned for de andre muskelgrupper, dvs at jeg trænede meget mere bryst end resten af kroppen. Efter lidt tid har brystet nu en mere passende størrelse i forhold til resten af kroppen :)

Desværre betyder det jo, at man generelt vokser langsommere overall, og ikke har optimal fremgang, da man "venter på den svage del" så at sige...Men hvis målet er en flot fysik, er det vel at fortrække fremfor 45 cm arme, og et fladt bryst! ;)

Så, hvis det er et stort problem for dig, kan det også være en, omend ret irriterende, løsning!

Det lyder da sådan :)

Hvor meget trænede du så bryst?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share