Liga i NFL-picks på tv2


donprehn
 Share

Recommended Posts

Uuuhh... T.O. - en GLIMRENDE spiller; men hold kæft hvor kan jeg ikke døje ham!!
Terrell Owens er nok en af de bedste WR, der nogensinde har spillet i NFL og samtidig opfører han sig som en nigger. Jeg finde hans opførsel ufed og usportslig, men det værste er at han er så god, at han nærmest kan tillade sig at rende rundt med den attitude.
Jeg tiltror Bill Belichick at gøre det umulige. Fremragende coach!

Belichick er et defensivt geni, men hvis Eagels angreb er i stærkest opstilling tror jeg ikke på at han lukke ned for det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Men Patriots offensiv ER altså heller ikke at kimse af!!

2 meget meget kompetente hold..

Mht. T.O. kan jeg huske Elming engang fortalte om en kamp, hvor T.O. fik sig en gevaldig røvfuld af en flok Cowboys spillere, eftersom han som hån ved et TD spinnede bolden midt i Cowboys stjerne - det havde jeg gerne set! :w00t:

Han ER bare en provo af rang! Men dygtig det kan man ikke ta fra ham.

Nu hvor vi taler old timers der stadig begår sig godt - hvad sker der med Emmitt? Han laver stadig over 100 yard games.. Han er simpelthen en levende legende! :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Mht. T.O. kan jeg huske Elming engang fortalte om en kamp, hvor T.O. fik sig en gevaldig røvfuld af en flok Cowboys spillere, eftersom han som hån ved et TD spinnede bolden midt i Cowboys stjerne - det havde jeg gerne set!

En af mine holdkammerater, som er 49'ers fan var ovre og se den ovennænte kamp i Dallas.

Det hele startede med at T.O. fejrede en scoring ved at lave en celebration-dance på Cowboy's logo, der blev han nærmest buh'et ud af stadion af tilskuerne. Anden gang T.O. scorede gik han op på 50 yard linien hvor det berømte Cowboys logo er og spikede bolden ned i midten af det. Men denne gang blev det for meget for Cowboys safety Teague, som løb samtlige 50 yards og blind-sidede Owens fuldstændig :4thumbup: og blev efterfølgende ejected.

Det skal lige tilføjes at da Emmit Smith scorede et td efter den ovennævnte episode, gik han ned og knælede med bolden på Cowboys logo'et og da tilskuerne gik selvfølgelig helt amok.

T.O. er en fantatisk fodboldspiller, men når han score et td så burde han høre efter hvad den gamle ræv Jerry Rice siger: "When you score a touchdown, act like you've been there before."

Link to comment
Share on other sites

T.O. er en fantatisk fodboldspiller, men når han score et td så burde han høre efter hvad den gamle ræv Jerry Rice siger: "When you score a touchdown, act like you've been there before."

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe - ain't that the truth! :4thumbup:

Det er endnu en ting der gør den sport så fantastisk - alle de regler og domme omkring good sportsmanship! Det kunne man sgu godt lære noget af i mange andre sportsgrene.

Link to comment
Share on other sites

Mht. T.O. kan jeg huske Elming engang fortalte om en kamp, hvor T.O. fik sig en gevaldig røvfuld af en flok Cowboys spillere, eftersom han som hån ved et TD spinnede bolden midt i Cowboys stjerne - det havde jeg gerne set!

En af mine holdkammerater, som er 49'ers fan var ovre og se den ovennænte kamp i Dallas.

Det hele startede med at T.O. fejrede en scoring ved at lave en celebration-dance på Cowboy's logo, der blev han nærmest buh'et ud af stadion af tilskuerne. Anden gang T.O. scorede gik han op på 50 yard linien hvor det berømte Cowboys logo er og spikede bolden ned i midten af det. Men denne gang blev det for meget for Cowboys safety Teague, som løb samtlige 50 yards og blind-sidede Owens fuldstændig :4thumbup: og blev efterfølgende ejected.

Det skal lige tilføjes at da Emmit Smith scorede et td efter den ovennævnte episode, gik han ned og knælede med bolden på Cowboys logo'et og da tilskuerne gik selvfølgelig helt amok.

Jeg synes det er lækkert at der er plads til celebration men det skal selvfølgelig ikke være hånende. At man ikke engang må spike bolden i følge college-reglerne synes jeg er noget pjat. Sport er underholdning og celebration er en del af det.

T.O. er en fantatisk fodboldspiller, men når han score et td så burde han høre efter hvad den gamle ræv Jerry Rice siger: "When you score a touchdown, act like you've been there before."

<{POST_SNAPBACK}>

Den mand er sq stilet. Han er en god rollemodel. Uden tvivl :4thumbup:

Edited by laraag
Link to comment
Share on other sites

Fuck jeg får røvfuld i denne uge!!! Jeg havde glemt alt om picks og nåede det kun kort før tidsfristens udløb. Satte vist nok Colt som nr. 1 og Falcons som nr. 2 :4slap:  :crybaby:

<{POST_SNAPBACK}>

Tror faktisk ikke du ska være så langt nede over det...For du er helt sikkert ikke den eneste som mister mange point :wink:

Tror faktisk at 3-4 udaf de første 5 af mine valg røg i floden...kun min 100point på vikings holdt :blush:

Link to comment
Share on other sites

...kun min 100point på vikings holdt  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Vikings holder ALTID :bigsmile::wink::cheer::cheer: GO VIKINGS GO VIKINGS :cheer::cheer:

Min 100 points kamp spilles i aften så den kender jeg af gode grunde ikke min "indtægt" på. Til gengæld tabe jeg 50 points fordi Seahawks tabte til Cardinals :crybaby:

Og så røg der hvis også en del af de lidt mindre points-kampe :dry:

Link to comment
Share on other sites

Hvad sker der ???? Bengals over Broncos !?!?

Jeg ved at jeg skrev at alt kan ske i denne sæson, men jeg er ikke helt sikker på at jeg mente at det også indbefattede en Bengals sejr mod Broncos.

Det er næsten lige før jeg er glad for de 148 points det lykkedes at skrabe sammen :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Her er stillingen:

1. donprehn (885 Point)

2. admiral-prehn (837 Point)

3. aletman (832 Point)

4. flexipecs (744 Point)

5. ausmed (726 Point)

6. laraag (716 Point)

7. mrfreeze (654 Point)

8. asilidae (579 Point)

9. bimmer3000 (529 Point)

10. big-red-machine44 (486 Point)

Fik også kun 149 point i denne runde. Men det var godt nok overraskelsernes uge for mange :blink:

Link to comment
Share on other sites

Okay - de kampe der blev spillet igår var GODT nok da også bizare!!  :blink:

Jeg tabte mine 2., 3., 4. og 5. satsninger  :crybaby:

Jeg blev slagtet med 185 point (og chance for 15 ekstra hvis Jets hiver sejr hjem idag).

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det var godt nok en sort runde (igen :tongue: ). Men du er da bedre end NFLming. Han er på 126 point med mulighed for 15 ekstra med en Jets sejr. Falkeøje fik derimod 246 med mulighed for 21 ekstra hvis Jets vinder. Jeg fik selv 184 med mulighed for 21 ekstra i tilfælde af Jets sejr.

Jeg tror vi er et par stykker der håber på Jets i aften.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Falkeøje fik derimod 246 med mulighed for 21 ekstra hvis Jets vinder. Jeg fik selv 184 med mulighed for 21 ekstra i tilfælde af Jets sejr.

Jeg tror vi er et par stykker der håber på Jets i aften.... :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da sikkert også kun fordi han har satset sine 100 point (igen!) på en sejr til Kansas City, som var så USANDSYNLIGT heldige, at vinde over Colts! :sneaky2::laugh:

Sort? Det må du sgu nok sige!!

Steelers der fuldstædig udryddede Patriots!? :blink::eh:

Nå, men lad os håbe på, at Jets klasker delfinerne!

Jeg ELSKER at alt kan vende op og ned på hele ligaen hvert øjeblik det skulle være - men frustrende når man spiller på kampene! :w00t:

I øvrigt var Vick en STJERNE at se på i aftes - jeg elsker simpelthen den mands moves!! :wub:

Men den kamp tabte jeg nu også, til trods for jeg synes Falcons er et fedt nok hold - bare pisse ustabile!

Edited by Flexipecs
Link to comment
Share on other sites

Tjah jeg havde nu også Chiefs som vindere. Eftersom de lavede 8 rushing TD's i sidste uge (ny NFL rekord), mente jeg nok at de kunne putte nogle point på tavlen. Deres svage led er lige som sidste år, deres forsvar. De giver alt for mange point væk.

Jeg havde faktisk valgt Falcons først men ændrede det 3 gange. Heldigvis tabte jeg kun 5 points på det. Jeg var meget i tvivl. Jake Plummer var da heller ikke dårlig. Han kastede for 499 yards. Det var bare ikke godt nok.

Link to comment
Share on other sites

Netop Chief's vaklende forsvar havde jeg regnet med, Colts potente angreb ville smadre - men sådan skulle det ikke gå. I det hele taget ser det ud til, at Chiefs har fået bedre styr på deres forsvar - de holdt jo også Falcons nede forrige søndag.

Ja, Plummer gjorde det også fint nok - underholdende kampe.

Vick 4. kamp med +100 yards rushing :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share