Liga i NFL-picks på tv2


donprehn
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg havde også hurtigt et par "sikre sejre" der lige pludselig ikke var så sikre alligevel :laugh:

Men som Flexipecs nævner så er det jo det der gør det så godt. At det så går lige ud over mig og mine points, det er jo så skidt :laugh:

Mine egne Viks var sq godt nok også presset af Texans, men kom godt ud af det på anden ballposession i OT :devil::king::laugh:

Edited by laraag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 164
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Interessante kampe og scores i sidste uge!!  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, der var sq godt nok nogle svære bud i mellem !!!

Packs overraskede mig godt nok ved at slå Lions. Og så gjorde de det endda overbevisende :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Lige nøjagtig den kamp havde jeg også svært ved at afgøre, og satsede derfor kun få point på den - men jeg havde på fornemmelsen, at det ville være en afgørende kamp for Packers, da de indtil videre har haft en rådden start på sæsonen. Så den vandt jeg da i det mindste :smile:

Var også overrasket over, at Titans tabte til Texans.. Den kamp tabte jeg på :dry:

Link to comment
Share on other sites

Stillingen efter runde 2:

1. donprehn (645 Point)

2. aletman (641 Point)

3. ausmed (613 Point)

4. admiral-prehn (595 Point)

5. laraag (568 Point)

6. flexipecs (534 Point)

7. bimmer3000 (529 Point)

8. mrfreeze (505 Point)

9. asilidae (345 Point)

10. big-red-machine44 (296 Point)

:cooldance:

Fik hele 347 point denne runde :king: 3 kampe gik ikke hjem og det var Titans, Chiefs og Bengals.

Link to comment
Share on other sites

Interessante kampe og scores i sidste uge!!  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, der var sq godt nok nogle svære bud i mellem !!!

Packs overraskede mig godt nok ved at slå Lions. Og så gjorde de det endda overbevisende :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Lige nøjagtig den kamp havde jeg også svært ved at afgøre, og satsede derfor kun få point på den - men jeg havde på fornemmelsen, at det ville være en afgørende kamp for Packers, da de indtil videre har haft en rådden start på sæsonen. Så den vandt jeg da i det mindste :smile:

Var også overrasket over, at Titans tabte til Texans.. Den kamp tabte jeg på :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Havde faktisk Texans som vindere, men jeg satsede ikke mange points på dem :bigsmile:

Jeg havde nu også troet Chiefs ville nosse sig sammen og ta Jaguars - men nej!  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Bliver lige nød til at citerere mig selv tidligere i tråden

Det går sgu ikke særlig godt for hverken NFLming eller Falkeøje  :lol:
Falkeøje - points ialt: 236

NFLming - points ialt: 504

Jeg tror falkeøje føler sig "forpligtet" til at sætte Chiefs på de 100 points - som vindere. Og det kommer til at koste ham hele sæsonen :lol: :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Btw så hentede jeg 346 points. Lions' nedlag til Packs kostede 21 p og Cowboys' nedlag til Steelers kostede 23 p.

Synes godt nok sæsonen trækker op til at blive rimelig spændende. Der er en hel del hold der ser stærke ud i år :4thumbup:

Edited by laraag
Link to comment
Share on other sites

laraag -> Mht. Chiefs - smart ass!! :bigsmile:

De er absolut heller ikke mit yndlings hold; men de har dælme profilerne til at slå Jaguars.. Men sådan skulle det åbenbart ikke gå :dry:

Jep.. Synes også denne sæson virker uhyre uforudsigelig og meget, meget spændende!

Nogle af de helt store overraskelser for mig (også positive endda) er at Steelers har klaret sig ganske glimrende i år, og det samme gælder Falcons. Er i øvrigt HELT vild med Vick!!! :4thumbup:

Og Eagles ser ganske enkelt urørlige ud i år!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

laraag -> Mht. Chiefs - smart ass!!  :bigsmile:

:blush::laugh::cooldance:

Nogle af de helt store overraskelser for mig (også positive endda) er at Steelers har klaret sig ganske glimrende i år, og det samme gælder Falcons. Er i øvrigt HELT vild med Vick!!!  :4thumbup:

Og Eagles ser ganske enkelt urørlige ud i år!!  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Yep. Steelers er en positiv overraskelse :smile:

Jeg er ikke den store Falcons fan, men Vick er ikke mindre end imponerende!!!

Og mht Eagles, så bøllebankede de jo "mine" Vikings i uge 2 27-16 :dry:

Et SuperBowl bud kunne være Patriots vs Eagles, men der lang tid endnu, så alt kan ske - fantastisk sport simpelthen :smile::smile::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Et SuperBowl bud kunne være Patriots vs Eagles, men der lang tid endnu, så alt kan ske - fantastisk sport simpelthen  :smile:  :smile:  :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det lyder ikke helt usandsynligt! :wink:

Men som du siger - alt kan ske endnu..

Lidt synd det ikke er gået bedre for Panthers - de var ellers rødglødende sidste år, selvom det også var lidt af en overraskelse.

Læste i øvrigt lige, at Raiders har solgt gamle Jerry Rice til Seahawks.

Utroligt han kan blive ved!

Link to comment
Share on other sites

Læste i øvrigt lige, at Raiders har solgt gamle Jerry Rice til Seahawks.

Utroligt han kan blive ved!

<{POST_SNAPBACK}>

Han har godt nok haft en imponerende karriere. Hans tal faldt til sidst i 49'ers, men var næsten oppe til normal i de to første sæsoner i Raiders. Tilgengæld er de faldet meget denne og sidste sæson, men det skyldes hvis at de ikke har ville bruge ham så meget. Så et bliver spændende at se hvad den gamle mand kan når han formodenligt får lidt mere spilletid hos Seahawks.

Om ikke andet så må det sq være meget cool at have spillet sammen med en levende legende :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

laraag -> Mht. Chiefs - smart ass!!  :bigsmile:

:blush::laugh::cooldance:

Nogle af de helt store overraskelser for mig (også positive endda) er at Steelers har klaret sig ganske glimrende i år, og det samme gælder Falcons. Er i øvrigt HELT vild med Vick!!!  :4thumbup:

Og Eagles ser ganske enkelt urørlige ud i år!!  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Yep. Steelers er en positiv overraskelse :smile:

Det var da ikke en overraskelse, at steelers er gode :)

aLETman\\

ps. puster dig i nakken hr. DonP. :king:

Link to comment
Share on other sites

Et SuperBowl bud kunne være Patriots vs Eagles, men der lang tid endnu, så alt kan ske - fantastisk sport simpelthen 

Hvis både Eagles og Patriots stillede op i stærkest mulig opstilling, så ville det blive den ultimative kamp :cooldance: . Jeg gad godt se hvordan Bill Belichick ville lukke ned for McNabb, T.O. og Westbrook.

<{POST_SNAPBACK}>

Uuuhh... T.O. - en GLIMRENDE spiller; men hold kæft hvor kan jeg ikke døje ham!! :dry::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Det var da ikke en overraskelse, at steelers er gode :)

aLETman\\

ps. puster dig i nakken hr. DonP.  :king:

<{POST_SNAPBACK}>

Det er jo som man tager det. En sejr mere, så har de vundet lige så mange kampe som de vandt hele sidste år :wink::bigsmile:

Egentligt meget pudsigt, når man kigger på Steelers' regulær sæson for de sidste to år. 2002 endte de 10-5 sidste år 6-10 og i år ligner de igen et 10-5 hold. Skal måske også lige sige at de har et par af de helt stor drenge blandt de sidste 10 kampe, så det kan være at 10-5 er lettere optimistisk :innocent::bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Et SuperBowl bud kunne være Patriots vs Eagles, men der lang tid endnu, så alt kan ske - fantastisk sport simpelthen  

Hvis både Eagles og Patriots stillede op i stærkest mulig opstilling, så ville det blive den ultimative kamp :cooldance: . Jeg gad godt se hvordan Bill Belichick ville lukke ned for McNabb, T.O. og Westbrook.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tiltror Bill Belichick at gøre det umulige. Fremragende coach!

Et SuperBowl bud kunne være Patriots vs Eagles, men der lang tid endnu, så alt kan ske - fantastisk sport simpelthen  

Hvis både Eagles og Patriots stillede op i stærkest mulig opstilling, så ville det blive den ultimative kamp :cooldance: . Jeg gad godt se hvordan Bill Belichick ville lukke ned for McNabb, T.O. og Westbrook.

<{POST_SNAPBACK}>

Uuuhh... T.O. - en GLIMRENDE spiller; men hold kæft hvor kan jeg ikke døje ham!! :dry::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tror, at hverken Terrell Owens eller Randy Moss er lette at omgås, men jeg synes at hele halløjet omkring Owens og Moss duel i kampen mellem Phili og Viks var enormt underholdende :laugh::laugh::laugh::cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share