Aktiv Super


Pumba
 Share

Recommended Posts

Jeg var lige et smut nede i den lokale aktiv super efter træning i dag, og det første jeg falder over er kalkun til 18 kr pundet, efter at have fyldt kurven med kalkun går jeg videre og ser at de også har ÓBH kaffemølle til 100 kr. (se posten "Omega-3 fedtsyrer - sundt og billigt ") Da jeg er på vej hen for at snuppe en begynder den flinke ældre dame der står i boden at fortælle om den dejlige kaffe den kan lave, hvorefter jeg så må fortælle hende at jeg skal bruge den til at male hørfrø med. Hun kigger lidt underlidt på mig og siger så..."a hva....hørfrø?" Så giver jeg hende lige en lille forklaring om fordelene ved ved de essentielle fedtsyrer, og om hvordan man eller er nødt til at importere olie fra USA, hvorefter damen i boden overfor også kommer hen for at høre mere om fordelene ved hørfrø olie. Jeg ved ikke om der troede jeg var sindsyg eller de rent faktisk syntes det var interessant, men jeg blev den lykkelige ejer af 3 kg kalkun og en OBH kaffemølle (med kaffe;) ) til under 250 kr.

og nej jeg har ikke fået et års gratis forbrug af tun for at skrive det her......så ville de sku også gå fallit :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share