Gene Bell jr. Squat


pingtoft
 Share

Recommended Posts

hæj

jeg har nu overstået uge 10 i Gene Bell Jr. Squat-cycle, som jeg har kørt i smith (eneste mulighed).

MEN: fra oktober flytter jeg ned i IK99, hvor der ikke er en smith, så spørgsmålet: er det en ide at køre deloaden (uge11) på søndag, og så maxe torsdag d.30?

umiddelbart, virker det lade-sig-gørligt, men hårdt.

På den anden side skal jeg jo til at køre fri squat i IK99, så kan det overhovedet betale sig.

Hvis jeg gør det, bør jeg så droppe dødløften den næste uge?

:unsure::unsure::unsure:

~pingtoft

Link to comment
Share on other sites

jeg har squattet i 7mdr og er som sagt nået til uge 10 i Gene Bell Jr's Squat Cycle.

Meningen med at presse de to sidste uger sammen til 1, var at jeg kunne nå at maxe inden jeg skifter klub...

Syntes du skulle tage et stykke tid hvor du bare tager det stille og roligt, der er stor forskel på smith squat og fri squat

Link to comment
Share on other sites

Syntes du skulle tage et stykke tid hvor du bare tager det stille og roligt, der er stor forskel på smith squat og fri squat

tro mig: jeg vil køre med weenie-vægte, indtil jeg er helt sikker på teknikken, men mit spørgsmål var, om jeg kan klemme deload og max sammen til en uge, så jeg kan nå det i den sidste uge, jeg har tilbage i min nuværende klub (hvor jeg bruger smith'en)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share