Program


LurifaX--
 Share

Recommended Posts

Hej

Tænkte på om der var en der vil lave et fullbody træningsprogram til mig? Formålet er at køre det ca 2-3 gange om ugen.. Vil det ikke gi god muskelvækst?

Men whatever...

Hvis der er en der gider at lave et fullbody program til mig + animationer (hvis man gider) af øvelserne... Så ville jeg blive meget glad...

Mit formål er kun maksimal muskelvækst...

Er det godt nok med 150 g tun efter hvert træningspas? Eller får man ikke nok protein så? Hvis ikke hvad og hvor meget skal jeg så spise?

Evt hvis der er en der vil lave en plan over hvad og hvor meget man ska spise ville det da også være guf! :P

Edited by LurifaX--
Link to comment
Share on other sites

Programmer hører til lidt længere nede.

Tun skal i hvet fald ikke spises efter træning, men måske i god tid før, hvis du ikke kan lide mælk, som egner sig bedre som proteinkilde under/efter træning.

Før? Hmm.. Okay.. Men hva så med portein pulver? er det godt efter træning?

Sys ellers jeg har hørt mange som æder tun EFTER træning. Troede jeg da os. Eftersom proteinen er med til at opbygge musklerne igen? Hvilket de jo først skal efter træning..

En der gider at forklare det for mig? Og hva jeg så i stedet skal spise før og efter træning...

/tak :)

Link to comment
Share on other sites

Vi har en glimrende søgefunktion ;)

Proteinpulver er glimrende efter træning, det er der mange der bruger. Tun er lidt langt tid om at blive optaget i kroppen, derfor er det ikke det bedste.

I gruppen "træningsprogrammer" kan du hente masser af inspiration til et program, og spørge dér hvis du vil have hjælp.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share