Ang. IK99


laraag
 Share

Recommended Posts

Halløjsa

Det er sådan at jeg skal starte i IK99, men der er åbenbart et eller andet der - måske - er smuttet med indmelding - enten det ellers er jeg bare utålmodig ;) :lol:

Så jeg vel høre om der er nogen, der har trænet i IK99, som skulle ligge inde med eller kunne huske tlf, hvis jeg skal have fat i en der står for indmelding ??

Og hvis der er én derkender de tider, hvor der er mulighed for at at snakke med en ansvarlig dernede (vist noget med man-, ons og fredag, men mangler tider).

laraag

Link to comment
Share on other sites

Det ondsvage er, at jeg har set en seddel hvor tiderne stod, men lige meget hvor meget jeg vrider hjernecellerne, så kan jeg ikke se andet for mig end at det skulle være 2 perioder i løbet af dagen.

Forbandet hukommelse <_< :lol:

Edited by laraag
Link to comment
Share on other sites

men lige meget hvor meget jeg vrider hjernecellerne

Så er det vist passende at det hedder IK99 :lol:

OK, det kan man da kalde at ligge den lige til højre benet :lol: :lol: :lol:

lige en tilføjelse: har fundet tiderne og tlf

Edited by laraag
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
Så post dem lige  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Gammel tråd :wink:

Mener tiderne er:

Mandag og onsdag 10-12 og 15-17 (kan være 16-18)

Fredag 10-12 og 15-16 (kan være 16-17)

Tlf har jeg ikke lige liggende.

Edited by laraag
Link to comment
Share on other sites

De tider der holder meget sjældent i praksis efter min erfaring. Kom om eftermiddagen, det er alt jeg kan sige...

<{POST_SNAPBACK}>

Har stedet en adresse? Jeg kan kun finde en bokseklub under det navn nemmerlig...

-og er det ikke ligemegat hvor gammel tråden er? :wink:

Link to comment
Share on other sites

-og er det ikke ligemegat hvor gammel tråden er?  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, absolut. Det var mest en hentydning til at når jeg ikke kunne huske tiderne efter at have set dem kort tid før, at så kunne jeg i hvertfald heller ikke huske dem 100% nu :wink::smile: Så ikke ment som kritik :bigsmile:

IK ligger i Idrætshuset som ligger på Gunnar Nu Hansens Plads 7.

Du skal ind af hovedindgangen, til venstre ned mod "scenen". Til venstre for scenen er der en trappe, der går ned i kælderen. Derned ligger IK :smile:

Edited by laraag
Link to comment
Share on other sites

-og er det ikke ligemegat hvor gammel tråden er?  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, absolut. Det var mest en hentydning til at når jeg ikke kunne huske tiderne efter at have set dem kort tid før, at så kunne jeg i hvertfald heller ikke huske dem 100% nu :wink::smile: Så ikke ment som kritik :bigsmile:

IK ligger i Idrætshuset som ligger på Gunnar Nu Hansens Plads 7.

Du skal ind af hovedindgangen, til venstre ned mod "scenen". Til venstre for scenen er der en trappe, der går ned i kælderen. Derned ligger IK :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Thanx! Så var der ikke andet :wink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Nogen, som træner der, der kan fortælle hvor lang tid der går før man får sit nøglekort for jeg er ved at være godt utålmodig, for nu vil de pedeller snart ikke lukke os ind mere = pause i træningen medmindre der er nogen dernede når man kommer, hvilket ikke altid er tilfældet.

Iøvrigt ret belastende det ikke er kommet endnu, for betalte d. 12/10. Dvs 14 dage siden.

Modtager man det med posten ligesom giro-kortet?

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Nogen, som træner der, der kan fortælle hvor lang tid der går før man får sit nøglekort for jeg er ved at være godt utålmodig, for nu vil de pedeller snart ikke lukke os ind mere = pause i træningen medmindre der er nogen dernede når man kommer, hvilket ikke altid er tilfældet.

Iøvrigt ret belastende det ikke er kommet endnu, for betalte d. 12/10. Dvs 14 dage siden.

Modtager man det med posten ligesom giro-kortet?

Det er det jeg har sagt... Man får ikke nøglen med posten, man får girokortet som man viser til en nede i IK99 der administrer nøglerne :wink: Han ser så man har betalt ved at man medbringer kvitteringen for betalingen og så får man nøglekortet.

Link to comment
Share on other sites

Det er det jeg har sagt... Man får ikke nøglen med posten, man får girokortet som man viser til en nede i IK99 der administrer nøglerne :wink: Han ser så man har betalt ved at man medbringer kvitteringen for betalingen og så får man nøglekortet.

Wtf hvornår har du sagt det?! :tongue::blush:

Nu har jeg sq rent rundt med min kvittering i 2 uger så jeg kunne vise den til pedellerne så jeg kunne komme ind på den måde, men vidste ikke at det også foregik sådan med nøglerne :laugh:

Ved du hvem der administrerer nøglerne?

Er det ham Marcus der eller en anden?

:wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share