Nogle der kan lære mig c&j


teddy
 Share

Recommended Posts

man lærer det ikke på et par timer..... Du kan kvit og frit komme ned i i AK Thor (mandag eller torsdag eftermiddag) og få det forevist over en måneds tid eller sårn. Det skulle kunne gøre det.

<{POST_SNAPBACK}>

hva så med os fra sjælland??? :dry:

Link to comment
Share on other sites

Det kan du tro Rommel og andre. Kom glad. Send mig (eller incog) en PM¸ så kan vi udveksle numre¸ hvis I lyster...

Som incog siger¸ kan man møde de gamle vægtløftere man/tors fra v. tretiden. Men han og jeg skulle nu nok også kunne give en grundig indføring. Jeg træner omkring tre-fire gange pr uge de to dage inklusive :smile:

Vi kan også kigge lidt på træk¸ hvis det var noget :pumpin:

Edit: incognito¸ jeg tog mig lige den frihed

Edited by heffehurtig
Link to comment
Share on other sites

Når man clearner vægten, skal håndleddene holdes lige med knoglen eller "svinges" med i trækket?

<{POST_SNAPBACK}>

Jae altså¸ nej det gør man ikke.

Vægten trækkes opad til den rigtige højde opnås¸ hvorefter man kaster sig under den. Til det formål er det en fordel helt fra starten af løftet at have god stabilitet i grebet.

Håndleddet bør være stift. Et rigtigt mandeløft. :4whistling:

Jeg kan ikke udelukke¸ at der på eliteplan gås så meget op i detaljer¸ at man analyserer hvorvidt det kan være en fordel med ekstra smæk i håndleddet. Tvivler stærkt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share