At gabe under træning


Apocalypse
 Share

Recommended Posts

Uanset at Angels indlæg uden tvivl er rigtigt og velfunderet, så tror jeg stadig Apocalypse gaber hovedsagligt fordi HST er drøn-kedeligt.  :icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har ellers hørt - fra sædvanligvis upålide®lig kilde - at Ulrik stadig går rundt og gaber efter dit besøg i Århus.

:w00t:

Link to comment
Share on other sites

Uanset at Angels indlæg uden tvivl er rigtigt og velfunderet, så tror jeg stadig Apocalypse gaber hovedsagligt fordi HST er drøn-kedeligt.  :icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan så informere om at jeg er ganske godt tilfreds med HST - i mine øjne er det er fremragende program.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil da gerne lige give mit besyv med...

Jeg oplevede selv at sidde og gabe under dagens træning, hvilket normalt ikke sker ! - det der udløste min gaben tror jeg var fordi jeg pumpede for vildt ! der var i hvert fald to øvelser hvor jeg overtrænede - jeg ved ikke om min lille "observation" måske kan bidrage til at kaste lidt mere lys over denne "gåde"...

btw, jeg lagde mærke til, at der faktisk var flere som gabte, så måske er det mere forekommende end man tror...

Link to comment
Share on other sites

der var i hvert fald to øvelser hvor jeg overtrænede
:blink:

:blink: kan man overtræne øvelser? :blink:

hvordan gøres dette ? :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er jeg meget langsom i mit opfattelsesevene, så jeg går ud fra at du ik' forsøger at spiller smart med din kommentar :sneaky2: - jeg mener at lave de der forced reps - jeg gjorde det selv den sidste træningsdag, som tidligere beskrevet, og det er den eneste gang, hvor jeg har sat og gabt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share