Salg af træningsudstyr til styrketræning


UHA
 Share

Recommended Posts

Hej alle interesserede!

Jeg har diverse træningsudstyr til salg:

6-kantet metalfarvet håndvægtssæt, 10 par fra 1-10 kg, som nye, kr. 2000,-

Powerfit smith station ø50, hvidt stel med sort betræk, som ny, kr. 4000,-

Powerfit adj. crunch bench, hvidt stel med sort betræk, som ny, kr. 1500,-

Healthline 45 graders benpres ø30-50, hvidt stel med sort betræk, pænt holdt, kr. 4000,-

Oemmebi standing glut. machine 60 kg., hvidt stel med sort betræk, som ny, kr. 4000,-

WorldClass high/low pully 75 kg., hvidt stel med sort betræk, pænt holdt, kr. 2500,-

WorldClass adj. incline bench, sølv stel med blåt betræk, pænt holdt, kr. 1000,-

Interesserede kan kontakte Dennis (mig) :4thumbup: på telefon 43693196

Edited by UHA
Link to comment
Share on other sites

Kan du skaffe nogle billeder af skidtet?

<{POST_SNAPBACK}>

Hm...ser I: Dennis, der har alt det her gejl til salg, er min husbond. Da jeg er på nettet hver dag i forbindelse med mit arbejde, er det mig, der overvåger mails og andre websites - derfor også mig, der svarer! :laugh:

Men tilbage til Jeres spørgsmål: Jeg tror, han har prøvet at tage nogle billeder, men fordi vi har alt det her udstyr (og meget mere end det oplyste!) pakket sammen i et privat hjem, har det vist været meget svært at få nogle gode billeder ud af det. Prøve at ringe til ham på det oplyste telefonnummer (43693196) - han har måske nogle kataloger med billeder af udstyret.

I øvrigt er alt udstyr meget lidt brugt, og han passer meget på sine ting, så der er kælet for det! Vi bor i Greve (parcelhus), hvis I vil ned at kigge!

Hilsen Unni (Dennis´ One and Only)

Edited by UHA
Link to comment
Share on other sites

WorldClass adj. incline bench, sølv stel med blåt betræk, pænt holdt, kr. 1000,-

<{POST_SNAPBACK}>

Den bænk kunne jeg godt være interesseret i. Hvor bor du? (Gider ikke køre alt for lang efter den).

<{POST_SNAPBACK}>

Hej!

Bor i Greve i parcelhus, se i øvrigt tidligere indlæg!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share