Denne type krop?


PredatorX
 Share

Recommended Posts

Hvis du har svært ved at styre kosten, kan du som udgangspunkt nøjes med at spise alm sund varieret mad, og så huske at tage protein/gain shakes efter træningen og evt. supplere med ALA etc. Husk at hvis du overdriver med protein/gain får du jo energioverskud og det sætter sig som fedt.

<{POST_SNAPBACK}>

Yeps, jeg nupper nok ca 30-40gr proteinpulver om dagen så det er ikke alverdens. Sammenlagt spiser jeg også aller max 2000-2500kcal om dagen. Også derfor jeg ikke forstår hvorfor jeg kan se jeg har fået lidt deller på siden. I og med at jeg kan se det, så bliver jeg også bange for at æde igennem, men teoretisk set, så må jeg jo vel være i energioverskud siden jeg kan gaine fedt og lidt muskler. Men skal jeg bare lukke mine øjne og bare æde løs alligevel?

En typisk dag for mig hedder:

Morgenmad: 100gr havregryn med 60gr rosiner og 0,4ltr mælk.

Mellemmåltid: En rugklapper med oksekød og salat i.

Frokost: 2 stks rugklappere med det samme i som overstående. Af og til 20gr proteinpulver.

Mellemmåltid: Lidt forskelligt afhængtigt om jeg er på universitetet.

Aftensmad: Hvad min mor nu serverer.

Mellemmåltid: 100gr havregryn med 0,4ltr mælk eller 0,4ltr yoghurt. 20gr proteinpulver.

Jeg træner 3 x ugentlig i ca 1½ time pr gang og efter træning indtager jeg som regel en shake bestående af 60gr havregryn, 30-40gr proteinpulver, 1 banan og 0,5ltr mælk.

PS: Håber ikke jeg ødelægger dit topic ved at selv stille nogle spørgsmål. Kan se du har samme mål som mig, så derfor kan du sikkert godt bruge svarene der bliver givet på mine spørgsmål :)

<{POST_SNAPBACK}>

Detr virker som om du spiser mere end 2500 kcal, måske nærmere 3000 kcal. Har du talt det hele sammen?

Link to comment
Share on other sites

Detr virker som om du spiser mere end 2500 kcal, måske nærmere 3000 kcal. Har du talt det hele sammen?

Nej, jeg har ikke sådan konkret talt det samme. Ved dog ca hvad jeg rammer på af hvert måltid. Jeg kan sagtens bikse en morgenmad der kommer op på 800kcal og så burde jeg jo i hvert fald gerne lande på over de 2.000kcal om dagen, men det er kun af og til jeg napper sådan en "heavy" morgenmad. Dvs den består af 0,5ltr yoghurt, 100gr havregryn og 60gr rosiner.

Jeg ved at de der rugklappere også indholder en del kcal i forhold til deres vægt. De er jo fortrinsvis små, men vejer relativt meget.

Men jo jeg burde nok tælle det nøjagtigt hvor meget jeg kaster i skrutten.

/UPDATE: Har talt hvad jeg har spist i dag. Der har jeg spist ca 1800-2000kcal, så ligger nok deromkring. Jeg kan sagtens få den op på mere, men så tvinger jeg også maden i mig, for så er jeg ikke længere sulten.

Edited by Insaniac
Link to comment
Share on other sites

Playboy:

Jeg har selv smidt over 20cm på min skulderomkreds, siden jeg startede med at træne.

Tror ikke kun, at der er dine skuldre, men også din bryst og rygmuskulatur(afhængig af hvordan du måler det:), der er udgør de 20 cm..

Vedr. bredere skuldre, så tror jeg faktisk ikke, at en gut der ikke er mere bred over skuldrene end en myg mellem øjnene, skal regne med at kunne lave meget om på dette. Desværre! Selvfølgelig kan man få et meget mere robust look ved en generel større masse på kroppen, men vedr. det med skulderbrede er det nu en gang mest knoglerne som udgør de brede skuldre.. :raisebrow:

Edited by The Tiger
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share