Mavemuskler???


Tvist
 Share

Recommended Posts

Hej......

Jeg skrev for en måned siden om hjælp til at tabe et fedtlag nederst på maven og endelig har jeg smidt det....... :4thumbup:

Nu har jeg endelig mine mavemuskler fremvist :4mewantfood: Men mine nederste er ikke nær så meget fremme som mine 6 øverste.....

har i Nogen gode råd????????????

HJÆLP :please:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan faktisk godt følge det Chono siger, selvom man selvfølgelig aldrig får sixpack hvis man er desideret fed :wink:

Et eksempel på at lav fedtprocent ikke altid er nok, synes jeg man kan se på nogle af de billeder fra Dm i bodyfitness fornyeligt. Alle deltagerne har her en rigtigt lav fedtprocent men langt fra alle har specielt tydlige mavemuskler.

Men da du har tydlige mavemuskler øverst på maven, så vil din nederste del af maven sikkert også være ok veludviklet. Derfor er jeg enig i de første råd som en lavere fedtprocent :smile:

Link to comment
Share on other sites

hehe umiddelbart vil jeg mene at det vigtigste er at have nogle muskler at vise frem...på mit billede her til venstre, har jeg en BF% på 18-19%, og mine abs er da ok tydelige...så vejen til lækre abs er ikke kun cutte, men også hard work, work, work :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

18-19% my ass! Jeg ved ikke hvilket instrument der "har" regnet det ud, men det passer ikke.

Selvfølgelig skal man have musklerne, men 18-19% er absurd.

Link to comment
Share on other sites

hehe, det er sq sandt nok...jeg har ret meget spæk, og hvis jeg hiver i "mavedellen" kan jeg godt og vel hive den en 20 mm

Desuden er det jo ikke sikkert maven er mit primus fedt depot :-p

Jeg har vedhæftet et billede af en gut, og hans bf% må være en 7-8%, så hvorfor er dte så svært at tro min ligger på ca 17% ?

<{POST_SNAPBACK}>

Dine abs på det billede er sq temligt tydelige, måske ikke så meget som ham på billedet, men jeg kan ikke tro at din bf% er så meget højere og du stadig har så meget six-pack. Jeg synes det virker usandsynligt. Hvordan har du målt din bf%?

Link to comment
Share on other sites

hehe umiddelbart vil jeg mene at det vigtigste er at have nogle muskler at vise frem...på mit billede her til venstre, har jeg en BF% på 18-19%, og mine abs er da ok tydelige...så vejen til lækre abs er ikke kun cutte, men også hard work, work, work :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

.. Gris :dry: Min ligger på 9.1 og har stadig et bildæk der skjuler de nederste / den pæne overgang til ben .. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Udover at få din fedtprocent ned, så fokuser din ab træning på at lave TUNGE øvelser, og ikke 25-30 rep øvelser.

Din mave skal have tæsk på samme vis som dine øvrige muskler.

God øvelser:

- Dragon Flags

- Weighted Swissball Crunch

- Cable Crunch

TUNGT TUNGT TUNGT TUNGT

Kan du klare 15 reps kører du ikke tungt nok!!!

Link to comment
Share on other sites

Udover at få din fedtprocent ned, så fokuser din ab træning på at lave TUNGE øvelser, og ikke 25-30 rep øvelser.

Din mave skal have tæsk på samme vis som dine øvrige muskler.

God øvelser:

- Dragon Flags

- Weighted Swissball Crunch

- Cable Crunch

TUNGT TUNGT TUNGT TUNGT

Kan du klare 15 reps kører du ikke tungt nok!!!

<{POST_SNAPBACK}>

15 reps Dragonflags?

Så kaster man sq da sine indvolde op bagefter :dry:

Link to comment
Share on other sites

En kombination af hård mave træning og lav fedt % er vejen frem til six-pack :a-okhand:

Jeg fik fornyeligt målt min fedt % til 8,4....men jeg tror selv den er tættere på de 10-11 stykker.... Så hvor meget man skal tro på de der fedt% målere ved jeg sgu ik :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Men mine nederste er ikke nær så meget fremme som mine 6 øverste.....

har i Nogen gode råd????????????

<{POST_SNAPBACK}>

:raisebrow: Før du tænker på alle mulige spekulationer over træningsmetoder osv. så husk lige at du ikke kan ændre på din genetik....

Hvor mange flere er de lige du ivl have frem end de øverste 6? det er ikke sikkert at dine senestrøg på den lige mavemuskel (rect. abd.) er delt sådan ind som du tror :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share