Købes: Supertraining


-Elvirus-
 Share

Recommended Posts

Forstår forresten ikke at man ikke kan købe den i Dk, eller UK for den sags skyld, når den nu engang er så frygtelig populær. Måske er den ikke så god som rygterne siger  :dry:  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Et spørgsmål om markedsstørrelse eller mangel på samme. Getbig solgte den på et tidspunkt, men stoppede, da det ikke kunne betale sig i længden.

Link to comment
Share on other sites

Bare bestil den til dit bibliotek gennem bibliotek.dk. Det gjorde jeg og modtog den noget efter, dog efter at jeg havde købt den på nettet. Så det er sagtens muligt at låne den på bibliotekerne. Den er dog svær at få læst på en måned, med mindre man har alt for meget fritid.

Link to comment
Share on other sites

Thomas, mener den ryger op i den nette sum af 78$ incl fragt på elite fitness, og hvis den ikke bliver snuppet i tolden bliver det vel ca. 520kr dk - ikke så slemt synes jeg ikke - har dog et problem med at bestille derinde fra nu, i og med deres udløbsdato på visa kort er sat til 2011 og alle nyere danske kort har udløbsdato i 2012. Føler IKKE for at maile mine creditkort informationer til dem :raisebrow:

Mht bibliotek lyder det fint nok, men vil gerne eje bogen, kunne godt få brug for den i forbindelse med studie osv. og nej vil ikke lige få den læst på en måned anyway, men nok mere bruge den i bidder i starten.

Kender i til andre steder man kan bestille over nettet. ?!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nogle der har erfaring med at bestille med Elite Fitness.

Jeg bestilte den omtalte bog ved dem for en lille uge siden. Pengene er trukket på min konto, men nogle der ved hvor lang tid der går inden man modtager den?

Jeg har modtaget bekræftelse og alt det fra dem på mail...

Link to comment
Share on other sites

Rettelse: Bogen lå ved min bopæl da jeg kom hjem fra arbejde i tirsdag (9/11 2004). Har ikke nået at kigge så meget på den, men det jeg kiggede på ser kanon ud (lidt omkring før og efter træning).

Der bliver virkelig gået i dybden med mange af de områder som jeg intet kender til, men der er vist også godnat læsning til MEGET lang tid...

Link to comment
Share on other sites

Jeg endte også med at købe et eksemplar af TJ, der åbenbart hamstrer til dårlige tider med Supertraining :tongue: - og må sige at jeg so far er tilfreds med bogen.. Hva jeg kan se bevæger den sig på nogenlunde samme niveau som Excercise Physiology af McArdle, Katch og Katch - så den er glimrende som supplerende litteratur :4smartass: De går i dybden med forskellige emner, så det er helt perfekt :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest Slettet bruger

Har lånt den i dag på bib, besilt hjem fra Nordjylland....den er eddermame hardcore!

Har 30 dage til at læse 500 sider cirka...16 sider om dagen :)

Jeg bli'r ligeså klog som TJ nu :4smartass:

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

:4smartass:

Jeg har her i eksamensperioden ikke haft super meget tid til at læse den grundigt. Men har brugt den som opslagsværk i forbindelse med diverse opgaver, men ved jeg kommer mere til at bruge den uddannelsesrelateret i år 2005 - glæder mig :4thumbup: Satser på at jeg får gnasket mig igennem de fleste kapitler fra feb-april 2005..

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

jeg er fuldt igang med at læse den, det kan dog undre mig at Mel Siff laver den noget "firkantede" opstilling omrking 1-5 reps er for styrke og 6-15 mener jeg der står er for masse? :blink::blink::blink::blink:

Dette strider imod blandt andet TJ's og /Niels'es udsagn.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share