Politiets optagelsesprøve


TonyAdams
 Share

Recommended Posts

Lige et spørgsmål, hvis du dumper optagelsesprøven kan man så blot prøve igen, og igen, og igen?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis man en gang er dumpet indgår det forhold i den nye bedømmelse af en. Så mon ikke de siger stop, hvis de kan se, at man ikke har skyggen af potientiale eller viljen til at forberede sig.

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Kender nogen af jeres politiets holdning til højde, jeg er selv 175, vil det være et meget stort handicap i forbindelse med ansøgning?

<{POST_SNAPBACK}>

Bump

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er selv 177, og var også meget bekymret for om det var et minus. Jeg tror ikke, de går så meget op i det. I min klasse er der et par stykke på min højde, og faktisk to som er lidt mindre!

Ronnie99 - BTW, tjek min signatur :wink:

Edited by DBM
Link to comment
Share on other sites

Off-topic; Jeg skal sende anbefalinger/udtalelser fra alle tidligere arbejdsgivere undtagen den sidste. Hvordan kan det være, at de ikke vil have min nuværende arbejdsgiver? Kunne ellers "høste" en rigtig lækker anbefaling...

<{POST_SNAPBACK}>

De tager bare hensyn til at din nværende arbejdsgiver ikke skal have at vide at du søger ind. Der opstår nemt konflikter på jobbet, hvis arbejdsgiveren får indtrykket af, at en opsigelse er på vej.

Hvis din nuværende arbejdsgiver er indforstået med din ansøgning, så læg dog anbefalingen med alligevel....det kan ikke skade

Link to comment
Share on other sites

Kunne alligevel ikke lade være. Udstyret med tigerbalsam, indtapning og vridskinne løb jeg mig en tur lige før. Gik helt ok, mærkede intet til anklen før de sidste 5 min (løb en halv time). Nu er den lidt øm - sidder med en ispose på den.

Tog lige en for sjov test på de 2400 meter, lå på 13,5 min uden dog på nogen måde at løbe igennem, bare lidt "hyggejog". Så den skal nok komme. Hvis foden har det okay i morgen, vil jeg starte med en ugentlig løbetur og så cykle for resten. Har i hvert fald læst mig til, at foden har det bedst af at komme i gang.

Link to comment
Share on other sites

I hvilket tidsrum forbedrer man sin form mest? Altså ved godt, at man ikke kan sige noget præcist, men er det f.eks. det første halve år og så går det mere eller mindre stille og roligt eller hvordan? Vil godt vide, hvornår jeg har nået et forholdsmæssigt højdepunkt og kan tilrettelægge det efter det?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Et tillægsspørgsmål, findes der et sted, hvor jeg kan tage den fysiske prøve "for sjov". Altså ved godt, at der findes de her forskoler, men har kun brug for at se, hvor jeg ligger i den fysiske prøve...

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan tage den for sjov hvorsomhelst :wink:

Men et godt råd herfra: Gå ikke op til den hvis du ikke er klar, du spilder din tid.

Du må vurdere om din præstation ville blive godkendt af kritiske øjne, eksempelvis dine chin-ups... De skal udføres ordentligt, og kan du ikke klare det må du træne noget mere. En erfaring er: det bedste til at træne chin-ups: chin-ups. Og gerne mange af dem.

Mange bliver i øvrigt overrasket hvor hård opvarmningen er, og har du dårlig ankel skal du sgu vente til den er klar, for der er både almindeligt, baglæns, sidelæns og mange andre slags løb. Jeg var oppe til en prøve efter en omgang influenza, og det var nok noget af det dummeste jeg har gjort. Det havde været meget klogere at ringe og melde mig syg, for så får man en tid senere, i stedet for at blive kasseret...

<{POST_SNAPBACK}>

Kan du man bar ringe og dermed ikke komme til den fysiske hvis man ikke er klar?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share