24 timers spinning


Finn Madsen
 Share

Recommended Posts

Det var ikke Henrik Christensen der kørte fra 10-11, mener jeg ikke. Jeg tror han hed Kim et-eller-andet, men ham der skulle have kørt kunne ikke alligevel, så Kim trådte til i sidste ende. Måske husker jeg forkert, men hjernen så også stået rimelig meget af på det tidspunkt.

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det er sikkert ikke dig, der husker forkert... Jeg tog nemlig et billede af den liste, der hang undenfor salen inden vi gik igang - men der kom jo nogle ændringer undervejs, så jeg skrev listen af og tilføjede de ændringer, som jeg huskede dem... Men Henrik Christensen kørte 2 gange - det kan JEG huske. hvornår han så kørte anden gang, aner jeg ikke... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der var øjensynligt osse flere frederikshavnere dernede - De kunne slet ikke få armene ned i dag :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kan jeg nu heller ikke :bigsmile: Jeg bliver ved med at gå i min fine "24-timers spinning 8-9 januar 2005" t-shirt, til den er så snavset, at den kan stå selv :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg måtte lige køre med den på Ulriks time idag. Lettere provo men man er virkelig glad for den oplevelse og folk stirrede da noget da man gik forbi med det tryk på ryggen haha. Jeg er med igen og igen og igen og igen. Elsker spinningfolk.

Og klart Frederikshavnerne er oppe at køre. Husk på de oplever jo ikke sådan noget særligt tit hihi (taler af erfaring fra min tid deroppe) Jeg var klar næste weekend igen. Hvad med 48 timer arhhhhh

Edited by Danfanatiker
Link to comment
Share on other sites

Bare til orientering så holder Equinox Valby en 12-timers spinning event søndag d. 16. januar fra kl. 8-20 ifm. deres 1 års fødselsdag.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, vi ved det godt :dry: Og hverken p_haras, Danfanatiker eller jeg kan lige den dag... :crybaby: Pis og l... Ville ellers MØG gerne med :mad: Er også blevet inviteret til en spinningmarathon i Herning på søndag, men den må jeg nok også melde pas til - for engangs skyld :dry:

Link to comment
Share on other sites

Bare til orientering så holder Equinox Valby en 12-timers spinning event søndag d. 16. januar fra kl. 8-20 ifm. deres 1 års fødselsdag.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, vi ved det godt :dry: Og hverken p_haras, Danfanatiker eller jeg kan lige den dag... :crybaby: Pis og l... Ville ellers MØG gerne med :mad: Er også blevet inviteret til en spinningmarathon i Herning på søndag, men den må jeg nok også melde pas til - for engangs skyld :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

:sneaky2: Meget irriterende vi ikke kan der, men til jer på øen så reserver den 2 og 3 april. Det bliver 48 timers spinning på 24 timer i FitnessX Randers. Der kommer opslag, info og tilmeldingslister i løbet af februar. Hold af 4-8personer max, så find alle spinningentusiaster frem på øen og gør jer klar. Jungletrommerne runger nu.......OG VI GLÆDER OS I JYLLAND :jodler:

OG kender I nogle fremragende instruktører der har lyst til at undervise en time eller to, så sig frem. De må naturligvis meget gerne være med på holdene også...... :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Bare til orientering så holder Equinox Valby en 12-timers spinning event søndag d. 16. januar fra kl. 8-20 ifm. deres 1 års fødselsdag....

....Jeg er tilmeldt!

<{POST_SNAPBACK}>

Nårh, hvordan gik det så, hvar hvar hvar? :w00t: Skriv nu, er meget spændt på at høre om det. Sad meget af dagen igår og tænkte på, hvordan det ville være at være med derovre! :whatsthat:

Link to comment
Share on other sites

Vi sad vist begge og ville ønske vi var med derovre. Hvordan gik det. FORTÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Det kan kun ha været fedt. :whatsthat:  :whatsthat:

<{POST_SNAPBACK}>

Det gik kanon godt !

Vi var lige knap 10 hold og kørte som sagt fra kl. 8-20. Vi havde Superliga-spillerne fra Brøndby, FC Nordsjælland og 1. div. spillerne fra (den lokale) Frem med og de skabte en rigtig god stemning.. selvom det kneb gevaldigt for dem at følge med hæ hæ.. :4thumbup:

De fleste havde 3 mand på hver cykel, men der var et enkelt hold der kun havde 2 på og et enkelt hold havde lidt flere på. Der var masser af præmier undervejs, selv kom jeg da hjem med CD'ere, nøglesnore og jeg ved ikke hvad :innocent:

Instruktørerne kørte 2 timer hver og der var gang i såvel lyseffekter, stjerne, projekter og anlægget.... der kørte et par highligts fra Superligasæsonen, Troy og andre musikvideoer som understøtning til cyklingen... altid godt.

Forplejningen var i top undervejs og vi fik udleveret masser af frugt, energibarer, vand, Reebok spinningtrøje, nøglesnor med holdnavn. På hver cykel var der et holdnr og navn så der blev skabt en god holdånd ! For dem af jer der bor i Københavnsområdet (om nogen !) så var Kanal København for at filme et indslag til deres "Vidt omkring" program, herunder optog de en af vores afsluttende spurtsekvenser. De vidste ikke helt hvornår indslaget bliver sendt, men programmet sendes løbende (tirsdage kl.9, torsdage kl. 12). De var med det meste af dagen ifm. Åbent Hus i Equinox, så det gjorde at der var mange mennesker der kiggede forbi og måbede over tosserne, der holdt en cykel igang i 12 timer :blink:

.... og i dag er jeg MEGA tung i benene, men det var en cool oplevelse og vi er klar til en 24 timers event næste år! :wink:

Link to comment
Share on other sites

.... og i dag er jeg MEGA tung i benene, men det var en cool oplevelse og vi er klar til en 24 timers event næste år!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Først næste år???? :laugh: Er du ikke kommet dig over eventet før om et år? :wink::laugh:

Vi andre er jo allerede igang med en ny til april - og inden da en masse 3-timers marathons rundt omkring :tongue:

Edited by Jeanet1980
Link to comment
Share on other sites

.... og i dag er jeg MEGA tung i benene, men det var en cool oplevelse og vi er klar til en 24 timers event næste år!  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Først næste år???? :laugh: Er du ikke kommet dig over eventet før om et år? :wink::laugh:

Vi andre er jo allerede igang med en ny til april - og inden da en masse 3-timers marathons rundt omkring :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Hold da fast hvor er hun kæk ! :cooldance: ... "Næste år" fordi der arrangeres 24 timers event til fødselsdagsfesten for Equinox. Men, JO kunne da sagtens klare en tur igen meget snart, så lurer da kraftigt på diverse marathons.. men I guder skal de absolut altid foregå ovre på bølgebryderen :wink: Kan da godt høre at det måske var en idé at invitere MOL'(boere!?) :tongue: når vi holder marathons, hvilket sker ret tit... men, man får jo næsten fornemmelsen af at alle jer jyske spinnere ikke har andet at lave derovre end at spinne... :blink: ....

Link to comment
Share on other sites

....

Hold da fast hvor er hun kæk ! :cooldance: ... "Næste år" fordi der arrangeres 24 timers event til fødselsdagsfesten for Equinox. Men, JO kunne da sagtens klare en tur igen meget snart, så lurer da kraftigt på diverse marathons.. men I guder skal de absolut altid foregå ovre på bølgebryderen :wink: Kan da godt høre at det måske var en idé at invitere MOL'(boere!?) :tongue: når vi holder marathons, hvilket sker ret tit... men, man får jo næsten fornemmelsen af at alle jer jyske spinnere ikke har andet at lave derovre end at spinne... :blink: ....

<{POST_SNAPBACK}>

HUSK at der er altid plads til folk fra det sjællandske 24 timers event i Randers i april. Tjek info et sted her på MOL eller skriv lige tilbage. Du skal da mæ, der vil ikke kun være jyder hehe men tyskere, italienere og sådan nogle fra din egen ø hihi. Ja hvis du inviterer os spinner freaks til dine maratons, så kommer hele dyngende anmasende WEEEE SPPINNING DET ER SKÆG hehe :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Man hopper fra sky til sky nu. Det er lykkes mig at få selveste

JIMMY TROLLE til at gæste 24 timers spinning den første weekend i April.

nu kan det snart ikke blive vildere.....Han kører om lørdagen, da han skal noget om søndagen. Jeg vil dø for at være med der mand.....Jeg må snart køre alle 48 timer men der er kun een mig. Jeg kan slet ikke holde tanken ud om alle de suveræne instruktører, der har meldt sig.

FOLKENS vi kører for de overvægtige danske børn i DK, som er et stigende fænomen. Håber I er med hele vejen. Om ikke på hold eller instruktør så kom og kig med den weekend og giv os vores support omkring det her.

God aften til alle fra en freaked out pige ligenuuuuuuuuuuuuuuuuu

Link to comment
Share on other sites

Man hopper fra sky til sky nu. Det er lykkes mig at få selveste JIMMY TROLLE.....

God aften til alle fra en freaked out pige ligenuuuuuuuuuuuuuuuuu

<{POST_SNAPBACK}>

For fanden Julle :poking: . Ta' lige og ring til din sagsbehandler og be om professionel hjælp inden du freaker helt ud :freaked::tease: . Det ender da med at din spinnomani får dig til at forsage Tivoliture og andre af kødets lyster........ and where will it leave me on a Saturday night? Ja jeg spør' bare.

Edited by Rønne
Link to comment
Share on other sites

Vigtig info til alle interesserede-i-24-timers eventet i Randers første weekend i april

Mandag den 7 februar starter tilmeldingen til dette event på FitnessX.dk: Her vil I finde de endelige detaljer omkring, hvad der skal foregå, hvornår, hvormange, hvad det koster mm mm mm.....Og her vil I finde et telefonnummer, hvor I kan tilmelde jer.

Husk at have navnene på alle deltagere parate. En adresse hvor vi kan sende materialet hen samt et TEAMNAVN......Deltagerantal er ændret til

5-????? I BESTEMMER SELV NU.!!!!!!!!!!!!!!!

Der bliver mediedækning både tv,aviser og internet, og endda måske GUINESS REKORDBOG HAHA (Rigtigt nok ellers) , så vi vil helst have pæne mennesker med...hihi DVS RØNNE ER UDELUKKET haha...

Kom én Kom alle.......Men husk at skynde jer med tilmeldingen mandag.....

Instruktør listen er stjernespækket såvel som kombineret med nye og "gamle" kendinge.....Dette er fordi, vi ønsker den største variation, man kan opnå og derved se og prøve forskellige former for spinning.....

Julie

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share