Optagelser fra Mr. O?


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Meget fedt klip anynone - thanks!

Bare ved medaljeoverrækkelsen hvor de ikke engang poserer, kan man se at Cutler er Coleman overlegen... Den der store udspilede dunk Coleman står med er da for klam...

Men jeg vil lede videre efter flere gode klip...

Link to comment
Share on other sites

Cutler skulle ha' vundet, ikke så meget diskusion der. Faktisk burde Shawn Ray have vundet, hvis det stod til mig, men hans type er ikke "in" for tiden så det... :D

Nu ved jeg godt at Cutler er dit forbillede, men jeg synes også at han har tildens til en dunk, ikke en 20 liters som Ronnie C., men lidt derhen ad. Men du er vel heller ikke så fanatisk fan at du ikke kan gennemskue at han nok napper ligeså mange "sjove" ting som Ronnie C. !)

Du husker at fortælle mig, hvis du finder noget mere/bedre video fra Mr. O. ik'?!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Cutler har den sjoveste mave... Han six-pack er skæv!

Nej jeg er klar over at Cutler også lugter lidt til "krudttønden"! Jeg så hans lår-rutine på et tidspunkt... WOW! Man skal seriøst være på krudt for at kunne holde til det...

Jeg kan ikke finde nogen ordentlige klip, bortset fra det du har postet et link til... Det er møgirreterende! :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share