mere HST


Deconstructor
 Share

Recommended Posts

unavngivet0hs.jpg

Som I kan se er der ??? ved triceps, og det er fordi jeg ikke ved hvilken øvelse jeg skal ha der. :raisebrow:

Og jeg har tænkt mig at tage 15, 10 også 5. Jeg synes nemlig at 5 er mega kedeligt og jeg finder de andre rm bedre og mere hårde :) + jeg ikke har en at træne med

Ellers si hvis det er noget lort, også må I godt hjælpe lidt :)

Edited by Deconstructor
Link to comment
Share on other sites

fransk pres er dejligt ja  :bigsmile:  :4thumbup:

bare er programmet godt så ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil nok køre det i en anden rækkefølge end den du har opstilt.

De store basisøvelser skal prioriteres højst og derefter kan du træne isolationsøvelserne som f.eks. biceps curls.

Rygstrækninger vil jeg også mene er overflødige, når du er så fornuftig, at have dødløft med.

Link to comment
Share on other sites

fransk pres er dejligt ja  :bigsmile:  :4thumbup:

bare er programmet godt så ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil nok køre det i en anden rækkefølge end den du har opstilt.

De store basisøvelser skal prioriteres højst og derefter kan du træne isolationsøvelserne som f.eks. biceps curls.

Rygstrækninger vil jeg også mene er overflødige, når du er så fornuftig, at have dødløft med.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må da være ærlig og sige jeg ikke er sååå meget for dødløft, for synes det er en "farlig"øvelse

Hvad med mave, hvordan får man det ind i HST, jeg mener 5 rm ?

Link to comment
Share on other sites

fransk pres er dejligt ja  :bigsmile:  :4thumbup:

bare er programmet godt så ?

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil nok køre det i en anden rækkefølge end den du har opstilt.

De store basisøvelser skal prioriteres højst og derefter kan du træne isolationsøvelserne som f.eks. biceps curls.

Rygstrækninger vil jeg også mene er overflødige, når du er så fornuftig, at have dødløft med.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg må da være ærlig og sige jeg ikke er sååå meget for dødløft, for synes det er en "farlig"øvelse

Hvad med mave, hvordan får man det ind i HST, jeg mener 5 rm ?

<{POST_SNAPBACK}>

Dødløft er ikke en farlig øvelse når bare man indlærer teknikken med forsigtighed.

Din mave får også en ordentlig omgang tæsk i dødløft og squat. Hvis du ikke synes det er nok kan du evt. smide nogle cable crunches ind tilsidst i programmet.

Når du forresten skriver "dumbbell press", sidder du så lodret eller er det incline?

Endnu en indskydelse: Jeg ville også droppe shrugs - dine trapz bliver også ramt i dødløften.

Link to comment
Share on other sites

Dødløft er ikke en farlig øvelse når bare man indlærer teknikken med forsigtighed.

Din mave får også en ordentlig omgang tæsk i dødløft og squat. Hvis du ikke synes det er nok kan du evt. smide nogle cable crunches ind tilsidst i programmet.

Når du forresten skriver "dumbbell press", sidder du så lodret eller er det incline?

Endnu en indskydelse: Jeg ville også droppe shrugs - dine trapz bliver også ramt i dødløften.

DEt ville være rigtigt dejligt hvis du kunne gi links til de øvelser du snakker om ?

Tror ikke helt det er nok med kun dødløft når jeg skal træne trapz

Link to comment
Share on other sites

MANGE TAL  :4thumbup:  :4smartass:

men den der mave øvelser, synes ikke jeg kan mærke den :S? eller skal det være sådan ?

<{POST_SNAPBACK}>

Det var så lidt :smile:

Den burde altså kunne mærkes (synes selv den er rigtig god), men det er jo nok individuelt. Du kan også prøve de berygtede Dragonflags :devil: Prøv at søge her på siden efter den øvelse. Den er hård :wink:

Link to comment
Share on other sites

noooo not dragonflags   :wink:  men hvad med bare normale mavebøjninger :)?

<{POST_SNAPBACK}>

Problemet med almindelige mavebøjninger er jo, at de fleste kan tage 20-30 stykker, hvilket ikke er hensigtsmæssig når din første prioritet er hypertrofi (går jeg ud fra når du vil træne HST).

Har i en swissball i dit center? Altså en forvokset fodbold? Lav nogle crunches på den med vægt på brystet.. Det er også en god øvelse.

Edited by Kander
Link to comment
Share on other sites

noooo not dragonflags  :wink:  men hvad med bare normale mavebøjninger :)?

<{POST_SNAPBACK}>

Problemet med almindelige mavebøjninger er jo, at de fleste kan tage 20-30 stykker, hvilket ikke er hensigtsmæssig når din første prioritet er hypertrofi (går jeg ud fra når du vil træne HST).

Har i en swissball i dit center? Altså en forvokset fodbold? Lav nogle crunches på den med vægt på brystet.. Det er også en god øvelse.

<{POST_SNAPBACK}>

nej har vi desværre ikke :( har du andre ide'er ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har før i tråden linket til en artikel med en masse inspiration til maveøvelser.

Ellers kan du lave normale crunches, med en vægtskive på brystet. Vær lidt kreativ :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

ok må jeg jo så være, men tak igen :4smartass: :)

Jeg får vel alle muskler nu ik ?

<{POST_SNAPBACK}>

Du burde været godt dækket ind ja.. :smile:

Så er det bare ned i centeret og finde dine max og så bare igang.

Link to comment
Share on other sites

yeh ^^

Nu med det der max, skal jeg finde min max på alle RM ? også skrive det ind ?

altså:

Øvelser  Antal sæt Afrunding 15 RM 10 RM 5 RM

Squat  3                      2,5 45  50        60

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis du f.eks. i squat kan tage 20 kg 15 gange, 40 kg 10 gange og 60 kg 5 gange, skriver du du ved 15 RM: "20", 10 RM: "40 og 5 RM: "60".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share