Aminosyrer


mvp.
 Share

Recommended Posts

Min personlige erfaring med amino-syrer tabletter er ret negative, jeg så ikke nogen bedre resultater end med gainere eller protein pulver. Tværtimod! Og jeg kan ikke se nogen gavnlig effekt ved at det optages hurtigere end alm. protein, bare du husker at spise hurtige kulhydrater sammen med dit protein når du spiser i løbet af dagen. og med det SAMME efter træning som jo er det kritiske punkt! Så bliver det optaget hurtigt nok, så der er ingen grund til at "nøjes" kun med amino-syrer, når du ligeså godt kunne købe noget GAINER af en art. Lad være med at spilde dine penge på det!

Link to comment
Share on other sites

Aminosyrer er gode at ha' til ferier, kurser,møder osv., når du ikke lige er i nærheden af din shaker, ellers er de for dyre i forhold til alm. protein.

Jeg var for et stykke tid siden inde i et "popsmart/solbrillerne oppe i håret" center og træne, hvor der gik hul på min sølvpapirpakke med amionos ude i omklædningsrummet, det udtryk det fik frem i de andres ansigter, da der lå 10 små kapsler på gulvet, var guld værd, se her var aminos sine penge værd..........*GG*

Mvh

Link to comment
Share on other sites

Jamen så er der heller ikke nogen mirakler at hente her.

Jeg har set på bagsiden af et bæger, at det skulle være noget af det bedste man kan få. Men det står der på mange varer alligevel.

Så jeg fortsætter med at proppe mig med almindelig mad.

Men tak for svarene. Så fik jeg ikke spildt nogen penge på det.

Mvh.

Mvp.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share