WSB men andet program på dødløft


overarmen2000
 Share

Recommended Posts

hey P1kz0r, har du overvejet et andet alternativ til WSB?

WSB er sjovt og hårdt, men også noget af et puslespil, og så er jeg ikke sikker på at jeg  tør lade dig køre dødløft-ME øvelser med din dødløftsstil eller mangel på samme.  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har heller ikke tænkt mig køre det lige her og nu, men måske en gang senere ude fremtiden.

Men det var også grundet min ringe teknik i dødløft :blush::innocent: at jeg vælger at køre TJ´s dødløft cycle istedet for

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

hey P1kz0r, har du overvejet et andet alternativ til WSB?

WSB er sjovt og hårdt, men også noget af et puslespil, og så er jeg ikke sikker på at jeg  tør lade dig køre dødløft-ME øvelser med din dødløftsstil eller mangel på samme.  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har heller ikke tænkt mig køre det lige her og nu, men måske en gang senere ude fremtiden.

Men det var også grundet min ringe teknik i dødløft :blush::innocent: at jeg vælger at køre TJ´s dødløft cycle istedet for

<{POST_SNAPBACK}>

Der er vel også noget squat at arbejde på. Hvad er planen der?

Link to comment
Share on other sites

Har tænkt lidt på om det måske ville gavne mig på længere sigt at skifte fra konventionel(stavet rigtigt? :raisebrow: ) til sumo stil i dødløft? når min teknik nu er så ringe

<{POST_SNAPBACK}>

Formentligt en god idé... Vi kan lige prøve at kigge på det, en dag... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

OK lyder godt. vil det ikke også gøre det lettere at holde ryggen mere ret?

Link to comment
Share on other sites

Har tænkt lidt på om det måske ville gavne mig på længere sigt at skifte fra konventionel(stavet rigtigt? :raisebrow: ) til sumo stil i dødløft? når min teknik nu er så ringe

<{POST_SNAPBACK}>

Formentligt en god idé... Vi kan lige prøve at kigge på det, en dag... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

OK lyder godt. vil det ikke også gøre det lettere at holde ryggen mere ret?

<{POST_SNAPBACK}>

Jo. :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Nå nu når Pikz0rs ting kom på plads tror jeg at jeg vil prøve igen :smile:

Jeg har tænkt på at køre Reinhoudts program på dødløften og WSB på de to andre.

Kunne man ikke gøre det sådan at jeg flyttede mine DE dødløft over på ME squat/dødløft dagen og kørte Reinhoudt om fredagen sammen med DE squat.

Eller er der nogen invendinger mod det.

Link to comment
Share on other sites

Nå nu når Pikz0rs ting kom på plads tror jeg at jeg vil prøve igen :smile:

Jeg har tænkt på at køre Reinhoudts program på dødløften og WSB på de to andre.

Kunne man ikke gøre det sådan at jeg flyttede mine DE dødløft over på ME squat/dødløft dagen og kørte Reinhoudt om fredagen sammen med DE squat.

Eller er der nogen invendinger mod det.

<{POST_SNAPBACK}>

Umiddelbart ville jeg tro, at det sagtens kunne lade sig gøre :smile: Sørg dog for at køre squatten først. Jeg må dog stadig nævne at jeg ikke helt forstår, hvorfor du ikke får noget ud af WSB, og hvis jeg var dig ville jeg nok prøve at ændre måden du dødløftede på ( Reps, sæt, ROM), såfremt resten af din træning bliver fokuseret på WSB, først :smile: Og nu behøver du jo heller ike løfte op til et nyt max i hvert træningspas.

Noget andet er; benytter du det regneark, der ligger i tråden under funtionel styrke? For jeg må ærligt indrømme at jeg ikke lige kan få det til at fungere efter hensigt :dry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke helt få det til at virke, med at indtaste ens max og Dons max. Ved ike hvad jeg laver forkert... Men ender med at skulle løfte 800 kg i uge et, og det tror jeg sq ikke jeg kan :tongue:

Jeg synes, det lyder fint med dødløften... Det er også sådan, jeg selv foretrækker at gøre :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share