Bænkpres


Roberto Baggio
 Share

Recommended Posts

Jeg kan fortiden ikke køre stangen helt ned til brystet, når jeg træner bænkpres, vil derfor høre om der er nogle, der ved, hvilken betydning det har for træningen af brystet?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor kan du ikke køre den helt ned? Gør det ondt? Er der ikke styrke nok?

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ned i vægt og få området med op på niveau med resten.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan ikke køre stangen helt ned grundet en skade. Antal kg på stangen betyder ikke noget for dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan fortiden ikke køre stangen helt ned til brystet, når jeg træner bænkpres, vil derfor høre om der er nogle, der ved, hvilken betydning det har for træningen af brystet?

<{POST_SNAPBACK}>

Hvorfor kan du ikke køre den helt ned? Gør det ondt? Er der ikke styrke nok?

Hvis jeg var dig, så ville jeg gå ned i vægt og få området med op på niveau med resten.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kan ikke køre stangen helt ned grundet en skade. Antal kg på stangen betyder ikke noget for dette.

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv med floorpress :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Robertobaggio---->

Jeg kan ikke køre stangen helt ned grundet en skade. Antal kg på stangen betyder ikke noget for dette.
Var lige i log'en,men skaden er hvor?
Jeg kan ikke køre stangen helt ned grundet en skade. Antal kg på stangen betyder ikke noget for dette.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvis ikke du sænker stangen helt, så vil du ikke træne brystmusklerne så meget i det område. Men hvis det ikke forværrer skaden at træne bænkpres ellers, så kør bare løs og få det nederste område med når skaden er væk. Du vil sikkert i starten have et svagt punkt dernede.

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad mener du når du siger område? Selvfølgelig vil han ik træne i den ledstilling hvis han ik kommer derned...

Husk lige at musklen trækker sig samme som en elastik, Ind mod midten, og ik noget med indre, miderste og yderste del.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share