Januarudsalg


TF vol. II
 Share

Recommended Posts

Da min gamle racer både er sølle og gammel har jeg overvejet at udskifte den til en ny - det vil samtidigt være god motivation til at komme væk fra spinningcyklen.

Desværre har jeg ikke penge som skidt og tænkte at et januarudsalg måske var tiden. Jeg har prøvet at google, men uden held.

Hvis der er nogen som kender et sted med lave priser i Kbh eller Nordsjælland vil jeg gerne have et tip. Det jeg går efter er slet ikke noget fancy med 24 gear, carbonramme og hjul med kun 8 eger i. Om stumperne er en gammel model og om den vejer i overkanten er ligegyldigt - der er flere overflødige kilo på mig og den kommer aldrig ud at køre væddeløb.

Det billigste jeg har fundet (og som i øvrigt ikke er nedsat) er denne fra Jupiter - se billede - men kunne man kringle noget som egentlig var bedre til omtrent samme pris eller lidt mere ville det jo være dejligt.

post-2497-1104658276_thumb.jpg

Edited by TF vol. II
Link to comment
Share on other sites

Politiet holder auktion den første måned i hver onsdag her i Århus, måske gør de også det andre steder. Der plejer man faktisk at kunne finde noget godt, til en yderst billig pris....

:smile:

En af mine venner fik en ok racer, for 400 kr..... :devil:

Edited by Zoater
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share