Opskrifter


tenace
 Share

Recommended Posts

Hey jeg har en god opskrift på nogle "pumper" pandekager...som jeg gerne vil dele med jer....

1 kop havregryn

10-11 æggehvider

1 æg

3 bananer

3 tsk vaniliesukker

4 tsk sukker

1 knivspids salt

blend det hele sammen og steg det..det giver nogle gode protein holdige pandekager. Hvis man er på skrumpen kan man nemt undlade sukkeret og evt noget af vaniliesukkeret.

Håber der er andre derude der vil joine ind med snack eller mad opskrifter ;o)

Link to comment
Share on other sites

Hvis du hader at lave aftensmad ligesom mig:

2-3 dåser tun i olie

1 dåse flåede tomater

varm det, tilsæt kryderier hvis du gider :p og spis sammen med en masse ris, kan også sagtens spises med pasta.

Milk shake:

is, mælk, bananer og proteinpulver. Kan også erstatte mælken med kakaomælk, eller tilsætte nogen æggehvider.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har også lige en lille middag som jeg vil dele, den lyder måske lidt mærkelig:

Kog noget pasta, afdryp det, og smid herefter pastaen på en varm pande.

Slå 3-4 æg ( hvis man cutter kan man nøjes med 1 æggeblomme) ud over pastaen og rod det hele sammen, kom eventuelt lidt fedtfattig revet ost over.

Jeg plejer at spise det med en klat Heinz ketchup og et lækkert glas mælk!

Et glimrende måltid når man kommer hjem fra træning!

Link to comment
Share on other sites

bb: det ville være sjovere, hvis du skiftede pastaen ud med tun eller makrel, og så spiste rugbrød eller kartofler til.

Pasta er jo som regel tomme kalorier, som er gode nok, hvis man vil løbe marathon uden trang til at skide undervejs, men som ikke rigtig gavner noget for en bodybuilder, så vidt, jeg kan se.

Link to comment
Share on other sites

  • 21 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share