Slankemiddel


SYDE
 Share

Recommended Posts

Virker sådan nogle midler?

Jeg er ikke fed på nogen måde. Jeg træner meget cardio og spiser som jeg skal, men jeg kan bare ikke komme af med det sidste fedt på maven... Vil et andet middel være at foretrække??

Bare kom med nogle +'er og -'er

På forhånd tak :wink:

Link to comment
Share on other sites

Virker sådan nogle midler?

Jeg er ikke fed på nogen måde. Jeg træner meget cardio og spiser som jeg skal, men jeg kan bare ikke komme af med det sidste fedt på maven... Vil et andet middel være at foretrække??

Bare kom med nogle +'er og -'er

På forhånd tak :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

skal du af med de sidste kg på maven skal du holde dig fra sukker.. pasta... hvedemel ris..... så forsvinder de med din træning.

Slankekure og diverse produkter virker kun kort tid og når du holder op... gendannes fedt med lidt mere.

Så et godt råd... holde øje med sukker i din kost.

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg prøve at gøre så... Men virker de overhovedet ikke altså dem som bare øger forbrændingen? Hvis jeg så bare overholder mit ligevægtsindtag bagefter?

<{POST_SNAPBACK}>

du skal prøve at øge din forbrænding ved at spise hyppigt fedtfri og uden for meget sukker.

Vægttab er "nemmest" og sundest ved kostændringer og træning.

Do it the natrual way!!!

Hvorfor betale for noget man allerede har i huset???

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg prøve at gøre så... Men virker de overhovedet ikke altså dem som bare øger forbrændingen? Hvis jeg så bare overholder mit ligevægtsindtag bagefter?

<{POST_SNAPBACK}>

du skal prøve at øge din forbrænding ved at spise hyppigt fedtfri og uden for meget sukker.

Vægttab er "nemmest" og sundest ved kostændringer og træning.

Do it the natrual way!!!

Hvorfor betale for noget man allerede har i huset???

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan ikke øge din forbrænding ved hverken at spise hyppigt eller fedtfrit!

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg prøve at gøre så... Men virker de overhovedet ikke altså dem som bare øger forbrændingen? Hvis jeg så bare overholder mit ligevægtsindtag bagefter?

<{POST_SNAPBACK}>

du skal prøve at øge din forbrænding ved at spise hyppigt fedtfri og uden for meget sukker.

Vægttab er "nemmest" og sundest ved kostændringer og træning.

Do it the natrual way!!!

Hvorfor betale for noget man allerede har i huset???

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan ikke øge din forbrænding ved hverken at spise hyppigt eller fedtfrit!

<{POST_SNAPBACK}>

ok det er hvad jeg fik at vide at min læge da jeg tabte 25 kilo for en del år tilbage. Jeg er dog meget åben for at høre hvordan man så gøre det *S*

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg prøve at gøre så... Men virker de overhovedet ikke altså dem som bare øger forbrændingen? Hvis jeg så bare overholder mit ligevægtsindtag bagefter?

<{POST_SNAPBACK}>

du skal prøve at øge din forbrænding ved at spise hyppigt fedtfri og uden for meget sukker.

Vægttab er "nemmest" og sundest ved kostændringer og træning.

Do it the natrual way!!!

Hvorfor betale for noget man allerede har i huset???

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan ikke øge din forbrænding ved hverken at spise hyppigt eller fedtfrit!

<{POST_SNAPBACK}>

ok det er hvad jeg fik at vide at min læge da jeg tabte 25 kilo for en del år tilbage. Jeg er dog meget åben for at høre hvordan man så gøre det *S*

<{POST_SNAPBACK}>

Kort fortalt: Ved at være i energiunderskud!

Link to comment
Share on other sites

Og der er nu ikke noget fornuftigt i at spise fedt-fattigt. Kroppen har brug for fedt. Det er bedre at spise kaloriefattigt. Set i forhold til ens kaloriebehov. Spiser man mindre end man forbrænder, så taber man sig. Længere er den ikke.

<{POST_SNAPBACK}>

Er det så bar lyv, når det påstås, at det er nemmere at forbrænde hurtige kalorier end kalorier fra fedt?

Det skulle ellers være fordelen ved at spise fedtfattigt (ike at forveksle med fedtfrit for, ja, kroppen har brug for fedt).). På den måde forbrænder man sine kalorierne hurtigere og nemmere.

Og så vil jeg ellers sige, at der ikke ville blive solgt SÅ mange slankeprodukter, hvis de virkede, så kig på kosten du indtager:4thumbup: Og er det svært at overskue mht kalorier (hvilket jeg har svært ved og ikke gider regne på), så kan jeg anbefale WeightWatchers Flexpoints. Her regner man (eller WW har regnet det ud for en) madvarens points ud vha en formel, og så må man spise x anatl points hver dag. Det virker for mig :smile: Men det er jo så heller ikke et pulver eller en pille, men ren og skær mad.

Link to comment
Share on other sites

Er det så bar lyv, når det påstås, at det er nemmere at forbrænde hurtige kalorier end kalorier fra fedt?

Det skulle ellers være fordelen ved at spise fedtfattigt (ike at forveksle med fedtfrit for, ja, kroppen har brug for fedt).). På den måde forbrænder man sine kalorierne hurtigere og nemmere.

Ja, det er lyv.

en kalorie er en kalorie er en kalorie - længere er den ikke.

Det vigtigste ifbm. vægtregulering er hvor mange man indtager og hvor mange man forbrænder, ikke hvor de kommer fra.

Link to comment
Share on other sites

Er det så bar lyv, når det påstås, at det er nemmere at forbrænde hurtige kalorier end kalorier fra fedt?

Det skulle ellers være fordelen ved at spise fedtfattigt (ike at forveksle med fedtfrit for, ja, kroppen har brug for fedt).). På den måde forbrænder man sine kalorierne hurtigere og nemmere.

Ja, det er lyv.

en kalorie er en kalorie er en kalorie - længere er den ikke.

Det vigtigste ifbm. vægtregulering er hvor mange man indtager og hvor mange man forbrænder, ikke hvor de kommer fra.

<{POST_SNAPBACK}>

Enig! Men spiser man meget fedt så får man også mange kcal indebords..! Så man skal ikke arbejde så meget for at komme under ligevægts indtag hvis man ikke spiser så meget! Dermed IKKE sagt at fedt ikke er vigtigt for kroppen!

Link to comment
Share on other sites

en kalorie er en kalorie er en kalorie - længere er den ikke.

<{POST_SNAPBACK}>

Det er ikke helt rigtigt i denne kontekst.

En fedt-kalorie feder mere end en protein-kalorie. Dels er der den specifikke termogene effekt, hvor stofskiftet umiddelbart øges mere efter et proteinrigt måltid end efter et fedtrigt måltid. Dertil kræver det energi at lave protein om til fedt.

Generelt kan "forskellen mellem kalorier" være i størrelsesordnen 10-30 %.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke mange kg jeg skal tabe. Det drejer sig om ½-1 kg. Jeg er 184 og vejer 72-73.

Hvad med therma power øger de forbrændingen? Jeg ved godt de kan være farlige, men hvad kan i ellers sige om dem..

Jeg spørger fordi jeg ikke rigtig synes at jeg kan gøre mere mht kost og motion end jeg gør.. Det eneste sted jeg har fedt er lige under navlen - der er min fedtfold ca. 10mm på resten af kroppen er den <5mm

Hvad kan jeg gøre.. Det skal væk det skidt..

Link to comment
Share on other sites

therma power og andre af den slags (ihvertfald hvis det indeholder efedrin/efedra) har en virkning på stofskiftet og kan hjælpe til et vægttab på kort sigt. Der er bare to problemer: Et det er ikke sundt, To når du stopper igen, så sænkes dit stofskifte igen og risikoen for at tage det hele på og lidt til er meget stor.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke mange kg jeg skal tabe. Det drejer sig om ½-1 kg. Jeg er 184 og vejer 72-73.

Hvad med therma power øger de forbrændingen? Jeg ved godt de kan være farlige, men hvad kan i ellers sige om dem..

Jeg spørger fordi jeg ikke rigtig synes at jeg kan gøre mere mht kost og motion end jeg gør.. Det eneste sted jeg har fedt er lige under navlen - der er min fedtfold ca. 10mm på resten af kroppen er den <5mm

Hvad kan jeg gøre.. Det skal væk det skidt..

<{POST_SNAPBACK}>

Man vil ramme plateu'er i sine vægttab. I sådanne tilfælde er det vigtigt at justere detaljerne (eller i nogen tilfælde helt basale fejl).

Et regneark til kcal tælling og en justering af protein indtaget hjælper ofte.

Derudover kan man kigge på sin træning. Det er sjældent at folks træningsprogrammer er i nærheden af optimale.

Produkter som thermapower er en hjælp hvis diæten allerede virker, ellers giver de kun et midlertidigt resultat (så længe man bruger dem).

Et midlertidigt resultat er ikke det værd, heller knække koden og finde vejen til en permanent lav fedt%

ps: start evt. med at starte en log, så vil et utal af mennesker komme med idéer til din træning.

Edited by ptpoul
Link to comment
Share on other sites

Jeg vil mene at min diæt dur. Jeg tabte mig 5kg i sommerferien. Det sidste vil bare ikke væk - det er derfor jeg vil prøve et produkt som lige kan give det sidste. Jeg vil kun bruge det indtil fedtet er væk og så stoppe igen.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke helt rigtigt i denne kontekst.

En fedt-kalorie feder mere end en protein-kalorie. Dels er der den specifikke termogene effekt, hvor stofskiftet umiddelbart øges mere efter et proteinrigt måltid end efter et fedtrigt måltid. Dertil kræver det energi at lave protein om til fedt.

Generelt kan "forskellen mellem kalorier" være i størrelsesordnen 10-30 %.

du har selvfølgelig ret, men hvor interessant er disse betragtninger egentlig for en person i den virkelige verden ?

Jeg synes at ovenstående betragtninger er med til at forvirre mere end hjælpe, også selv om de er korrekte.

Og, når vi nu skal fluekneppe, så er det vel ikke korrekt at sige at en fedt-kalorie feder mere end en protein-kalorie. Det korrekte må være at en større del af energien i en fedt-kalorie er til rådighed for kroppen når det er optaget af den end ved en proteinkalorie.

Er energiforbruget til omdannelse af protein til fedt ikke temmelig begrænset ? Noget i retning af 2-3 % ?

Link to comment
Share on other sites

Og der er nu ikke noget fornuftigt i at spise fedt-fattigt. Kroppen har brug for fedt. Det er bedre at spise kaloriefattigt. Set i forhold til ens kaloriebehov. Spiser man mindre end man forbrænder, så taber man sig. Længere er den ikke.

<{POST_SNAPBACK}>

Er det så bar lyv, når det påstås, at det er nemmere at forbrænde hurtige kalorier end kalorier fra fedt?

Det skulle ellers være fordelen ved at spise fedtfattigt (ike at forveksle med fedtfrit for, ja, kroppen har brug for fedt).). På den måde forbrænder man sine kalorierne hurtigere og nemmere.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg vil lige pointere at jeg IKKE foreslår at man vælter sig i fedt-kalorier. Dette er selvfølgelig tåbeligt, hvis målsætningen er vægttab, da 1 gram fedt indeholder mere end dobbelt så mange kalorier som 1 gram kulhydrat eller 1 gram protein. Det jeg forsøger at sige er at mange mennesker lider af fedtforskrækkelse, og en meget fejlagtig holdning af at det er fedt som feder. Fedt feder pr. definition ikke. Det er et overskud i kalorier, som feder. Og dette kalorieoverskud kan ligeså godt komme fra pasta, som det kan komme fra flæskesteg. Om 1 kalorie fra fedt feder mere end 1 kalorie fra protein eller 1 kalorier fra kulhydrat, er ret ligegyldigt i forhold til min pointe. Og den er at kroppen har brug for en vis mængde fedt, uanset om du er på slankekur eller ej. Det samme gælder protein. Det er ret konstante størrelser, set i forhold til ens vægt og aktivitetsniveau. Reguleringsfaktoren bør være kulhydraterne. Det er trods alt kroppens foretrukne brændstof, og vi ser gerne at kroppen istedet for at forbrænde et overskud i kulhydrater, forbrænder energi fra vores fedtdepoter. Så skær i kulhydraterne, hvis du vil tabe dig. Fedtindtaget og proteinindtaget bør være afstemt efter et specifikt behov som ikke ændre sig voldsomt meget.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hej Syde. Jeg har prøvet Tight! og det var en temmelig ubehagelig oplevelse. En kammerat havde ligeledes samme oplevelse af produktet. Svimmelheden var dog det værste. Jeg har før brugt ECA stacks der har givet mig mindre bivirkninger som den nye version af t... power med synephedrine. Men! der er bivirkninger ved brug af alle den type fatburners. Hvis du endelig skal tage tilskud så find noget rigtigt.. man tager alligevel de kg på man tabte når man slutter, for rent psykisk så tænker man slankekur når man ser de piller og når man stopper så glemmer man det tit igen = spildt arbejde og spild af sin krop (jeg tvivler på diverse stacks er sunde i længden) så løsningen er kost og motion.. :cooldance: hvis du alligevel er opsat på at prøve dem, så held og lykke med det. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share