K: OL-Vægtsæt


gonad
 Share

Recommended Posts

Tja, jeg er godt klar over at det ikke er Eleiko til den pris, men det er da stænger der er godkendt til 350Kg, og det er da nok for de fleste, også i dødløft...!!

Jeg regner da ihvertfald ikke med at løfte mere end 350Kg i dødløft lige med det samme......  :w00t:

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor er det fra??? Fitnessbutikken???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ahh sorry, det var ikke "fitness butikken" men "fitness gruppen"..... (De navne ligger godt nok også tæt op af hinanden)....

Men den omtalte stang er ihvertfald her

Den er vist som sæt med 140Kg med i skiver, men kunne også købes uden skiver for 999kr, fik jeg oplyst over mail......

Godkendt til 300kg. Huskede også forkert med prisen, en stang til 350kg koster 1499kr.....

Men alt andet lige, så rækker 300kg jo også til langt de fleste af os herinde... (med enkelte undtagelser selvfølgelig)

Link to comment
Share on other sites

Ahh sorry, det var ikke "fitness butikken" men "fitness gruppen"..... (De navne ligger godt nok også tæt op af hinanden)....

Men den omtalte stang er ihvertfald her

  Den er vist som sæt med 140Kg med i skiver, men kunne også købes uden skiver for 999kr, fik jeg oplyst over mail......

Godkendt til 300kg. Huskede også forkert med prisen, en stang til 350kg koster 1499kr.....

Men alt andet lige, så rækker 300kg jo også til langt de fleste af os herinde... (med enkelte undtagelser selvfølgelig)

<{POST_SNAPBACK}>

Ok grunden til jeg spurgte var at fitnessbutikkens stang til ca 1300 har jeg nemlig været inde i butikken og se og den har nemlig den dejlige ru overflade som mange af de billigere desværre mangler

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share