Købes: Styrke BOG!!!


Lars B
 Share

Recommended Posts

Hey Der!

YUP, it´s true... har tænkt mig at, sætte mig ned med én bog :blink: *loooooool* :4smartass:

Anyway - Jeg har LÆNGE ledt efter bogen: Hey Der!

Jeg har LÆNGE ledt efter bogen:

Muskel- og styrketræning Frédéric Delavier

- og kan det passe at, i ikke har en støvet kopi liggende - et sted i jeres gemmer eller under et fugtigt håndklæde - prettyyyy please... :bigsmile:

Det ville betyde åååååååååhhh så meget for mig!!! :wink:

- Lars "learning to read" Besand. :cooldance:

post-6889-1105539151_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

hmm...den har min kæreste da?? Hun læser ergoterapeut......troede at det var en helt alm bog?

Hvis du vil købe den som ny, kan jeg fortælle at jeg fik den hjem til hende igennem Bog og Ide (kender en der arb der, så vi får 25% rabat)........Skulle ikke være svær at finde....

Link to comment
Share on other sites

hmm...den har min kæreste da??  Hun læser ergoterapeut......troede at det var en helt alm bog?

  Hvis du vil købe den som ny, kan jeg fortælle at jeg fik den hjem til hende igennem Bog og Ide (kender en der arb der, så vi får 25% rabat)........Skulle ikke være svær at finde....

<{POST_SNAPBACK}>

Den danske udgave er udsolgt fra forlaget og bliver ikke genoptrykt :mad:

Link to comment
Share on other sites

Den danske udgave er udsolgt fra forlaget og bliver ikke genoptrykt :mad:

<{POST_SNAPBACK}>

:blink: nemmerlig.. det var også det svar, jeg fik smidt i hovedet - da jeg ringede rundt for at høre...

Meeeeen, Atomniiiiiiiiisssssseeeen - pretty please.... Hviiiiis nu, at ... well... jeg slipper lidt monetas din vej... kan du så, ikke få din kærestes bog til at "forsvinde" :wink::bigsmile:

Keeping it Gangsta - L@rs

Link to comment
Share on other sites

Lars> Jeg kan da ihvertfald spørge hende hvor længe hun skal bruge den.....

Jeg ved nogle af hendes bøger kun bruges på et semester, mens andre er nogle hun beholder hele forløbet igennem. Men dem som kun bruges et semester sælges jo igen, så hvis den bog er en af dem, skulle det da nok kunne lade sig gøre, altså når hun er færdig med den...!! :4thumbup:

Men du kunne jo evt sætte en seddel op på de skoler som har ergoterapeut udd. der må da være nogle som vil sælge deres udgaver...?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Lars> Jeg kan da ihvertfald spørge hende hvor længe hun skal bruge den.....

Jeg ved nogle af hendes bøger kun bruges på et semester, mens andre er nogle hun beholder hele forløbet igennem. Men dem som kun bruges et semester sælges jo igen, så hvis den bog er en af dem, skulle det da nok kunne lade sig gøre, altså når hun er færdig med den...!!    :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Duuude, your are the maaaan (eller nisse :wink: ) !!!! Glæder mig til at, høre fra dig/hende/jer!!!

Men du kunne jo evt sætte en seddel op på de skoler som har ergoterapeut udd. der må da være nogle som vil sælge deres udgaver...??  ;)

Go idé - meeeeen, dette er skagen - og det nærmeste man kommer sådan en uddannelse hér er, Skagen Skippeskole :4thumbup: hahahaha!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

kpc: ..og en fint forslag, min ven!!! har skam spurgt i den nærmeste brugt-bogs biks... som ligger i frederikshavn.. og de holder øje med det, siger dé!! :wink:

Armamix: takker for linket, bro!!!! De er føjet til foretrukne!!

Go weekend dér!!

L@rs

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej !

Jeg har netop fået denne email som jeg håber I kan bruge.

"Der er idag kommet en bog på lager på iBooks, som du har vist interesse

for at købe :

Bogtitel : Muskel- og styrketræning

ISBN nr. : 87-11-16679-7

Bogpris : kr. 215,20 (spar kr. 53,80)

Du kan læse mere om bogen på denne adresse :

http://www.ibooks.dk/default.asp?mode=show...&vare_id=126959

VH

Ulrik :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share