Pige-træning...


Vuffi
 Share

Recommended Posts

Når piger træner, træner de oftest for ikke at få masse på armene/benene osv.... Derfor undrer det mig at instruktører altid siger de skal køre 3x15 f.eks., det da jo normalt giver masse?

\\

<{POST_SNAPBACK}>

Tror ikke du finder nogen herinde der udelukkende kører 15 gentagelser mhb på masseøgning. Det er ineffektivt på sigt. (for let vægt). 15 gentagelser anviser man normalt svage/nybegyndere/ældre grundet at sener/led skal tilvænnes vægttræningen.

Men hvorfor spekulere så meget over hvor mange gentagelser man skal tage. Bliver man for "stor" er det pine nemt at tage noget af vægten af uanset hvilket antal gentagelser man kører efter.

I øvrigt magter de fleste piger slet ikke at anstrenge nok til at vokse overhovedet...

Link to comment
Share on other sites

I øvrigt magter de fleste piger slet ikke at anstrenge nok til at vokse overhovedet...

<{POST_SNAPBACK}>

:blink::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Faktisk da jeg skrev sætningen tænkte jeg på dig. Ikke at sætningen var henvendt til dig men om den ku få lov at få uimodsagt til at stå hen. :laugh:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Det sørgelige er, at du har ret :dry:

'Uhh, nej - jeg vil ikke have muskler... Må hellere nøjes med den her lysserøde skumpolstrede 1 kg's håndvægt og så spilde min tid og se godt ud mens jeg gør det ...' Argh! :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

om det er 3*15 3*12.........8 er fløjtende ligegyldigt med de procenter man kører med... Man kan jo tage 50reps el. lignende med de %'er...

Har btw fået gjort det klart for kæresten at noget man kan stå og lave 30..50 gange give ik en fløjtende dyt for musklerne... Så har sat hende igang med 2*12, er så lige i den fase hvor vi tilpasser vægten...

Link to comment
Share on other sites

Har btw fået gjort det klart for kæresten at noget man kan stå og lave 30..50 gange give ik en fløjtende dyt for musklerne... Så har sat hende igang med 2*12, er så lige i den fase hvor vi tilpasser vægten...

:baaa: Rigtige mænd slæber deres kæreste med til styrkeløfttræningen :4smartass:

Hr. K

<{POST_SNAPBACK}>

hehe :tongue: hun er løber, og ville have lidt supplere til overkroppen... Men jeg skal nok få hende vendt til the DARK-SIDE :4thumbup: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share