Squash og Fitness Odense !?!?!?!


razor
 Share

Recommended Posts

:dry: .... hejsa ..... jeg ved ikke om I deler min opfattelse af tingene .....

.... jeg træner (en del) i Squash og Fitness i Odense ...... jeg synes efterhånden at der er gået "børnehave" i den .... der er kommer mange unge mennsker til, og det er fint nok, men - det er som om nogle ikke har forstået den adfær som man bør udvise i et fitnesscenter .... fx man laver ikke 100m sprint på løbebåndene, man respekterer andre ... og ikke går ind foran når man kører sæt .... så hvis nogle som arbejder derovre læser dette her .... så prøv lige at se hvad der foregår oppe på 1.sal .... det kunne være at centeret går hen og får et dårligt ry pga som tingene foregår ......

RaZoR :)

Link to comment
Share on other sites

Skriv det til ledelsen istedet?

Hvad hjælper det at du skriver det her, der er en centerguide du kan skrive dine negative oplevelser ind hvis du vil sørge for at få indflydelse på hvor folk starter. Ellers hvis du mener det er et stort problem, så burde du da skrive det til ledelsen, istedet for bare at skrive det anonymt i et forum til ingen verdens nytte :poking:

Link to comment
Share on other sites

Skriv det til ledelsen istedet?

Hvad hjælper det at du skriver det her, der er en centerguide du kan skrive dine negative oplevelser ind hvis du vil sørge for at få indflydelse på hvor folk starter. Ellers hvis du mener det er et stort problem, så burde du da skrive det til ledelsen, istedet for bare at skrive det anonymt i et forum til ingen verdens nytte  :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

.... jeg har tidl henvendt mig til en af de daglige lederer omkring dette ... men centeret er åbentbart ikke interesseret i at gøre noget ved det .... de skal jo bare ha' så mange i centeret som muligt ... det kan jeg også godt forstå, udfra et økonomisk synspunkt .....

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Hey Raz :-)

Deler naturligvis din opfattelse. Forleden holdt nogle teen-fyre vandkamp i omklædningsrummet. :blink:

Men man gå give Thorbjørn, han har modet til at gå rundt og bede alle tage håndklæde med. For hvad kunne der dog ikke ske, hvis folk ik træner med håndklæde!

JesperT << Svin, jeg ser den her typisk OBBC arrogance ikke har gjort holdt for dig heller.

Edited by mdk
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share