German volumen Traning.


Bear
 Share

Recommended Posts

Jeg har med hjælp fra (sparesomme)artikeler, forsøgt at strikke en program sammen som overholder de ædle principper ved gvt.

Jeg håber at i vil komme med jeres input til programmet, da min viden omkring gvt er begrænset.

programmet bilver kørt i 5-dages cykluser.

Tempoet bliver kørt i tempoet 3-0-2( dog ikke fordi jeg betragter det så vigtigt)

Dag1 Bryst og ryg:

Bænkpres 10x10( 90 sek. hvile)

Incline dumbell flyes 3x10( 60 sek. hvile)

Chin-up 10x3( 90 sek. hvile)

bent over rows 3x10.(60 sek. hvile)

Dag2 ben og mave:

Squat 10x10( 90 sek. hvile)

dødløft 6x10( 90 sek. hvile)

cabel crunches 3x10(60 sek. hvile)

hanging leg raises 3x10(60 sek. hvile)

dag3 skulder og arme:

Militær pres 10x10( 90 sek. hvile)

Siddende lateral side raises 3x10( 60 sek. hvile)

dips 10x10( 90 sek. hvile)

incline DB curls 4x8.( 60 sek. hvile)

Edited by Bear
Link to comment
Share on other sites

Søg på emnet på t-nation, der finder du 2 artikler om det + et enkelt spin-off fra pricippet kaldet OVT.

<{POST_SNAPBACK}>

Har læst, de artikler på t-nation ogpå bodyb også et par stykker på bodybuilding.com, faktisk på de sider jeg fik inspirationen.

Men vis der nu aligevel skulle være nogen med et par gode råd eller kritik, vil være kanon.

Mht. til dag2! Nobody said it was going to be easy.

Har forøvrigt lige af sluttede Sheiko beginners 2, har bene har da lidt work capcity :bigsmile:

Edited by Bear
Link to comment
Share on other sites

Er netop den kombi, jeg synes lyder hård, men mon ikke bare det er et spørgsmål om tilvænning  :devil:  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv og spørg baardi bilder og Hippo, de er i gang med noget lignende. Tror ikke det bare er tilvænning, men at det decideret er rigtigmegetmegavildt hårdt

Edited by p1kz0r
Link to comment
Share on other sites

Altså det skal være hårdt, vel ikke ret mange som kommer sovende til resultaterne( i den metaforiske forstand).

Vis man er bange for at det bliver hårdt, eller gør lidt ondt kommer man jo heller ikk langt.

Men skulle det blive for hårdt for F.eks ryggen, bliver den Evt. skiftede ud med stiff-leg dødløft.

Edited by Bear
Link to comment
Share on other sites

Hvis du har mod på det  kunne det sikkert kaste nogle pæne resultater af sig, jeg tror bare det kommer til at holde hårdt. Du kommer nok heller ikke uden om en god gang deload bagefter

<{POST_SNAPBACK}>

Når det er masse, er det så ikk dekondionering?

Men ja det bliver nok til en uge eller to, satser på at køre det i to måneder som første hele cyklus, men det kommer jo self an på hvor hårdt det rammer kroppen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke der er den store forskel om du vælger at gøre det ene eller det andet, det skal jo bare sørge fot at du restituere fuldt ud.

Når du ikke har som mål at bliver stærkere tror jeg ikke det spille helt nogen rolle.

Link to comment
Share on other sites

ugenligt trænnings cyklus kommer til at nogenlunde sådan her ud:

Dag1(mandag): Bryst og ryg

Dag2(tirsdag): Cardio( løb i en halv time)

Dag3(onsdag): ben og mave

Dag4(torsdag) Cardio( løb i en halv time)

Dag5(fredag) arme og skulder

Dag6(lørdag) off

Dag7( søndag) bryst og ryg.

( og så bliver mandag i den nye en cardio dag, og tirsdag en ben og mave osv.

Som det ses kør jeg programmet i fem dages cyklus, er starter forfra på det, hver sjette dag, nogen der ved om det er specielt hensigtsmæssigt med den høje volume?

Link to comment
Share on other sites

Min erfaring med det er at hårdheden langt overstiger resultaterne. Personligt fik jeg ikke noget som helst ud af at træne på den måde, udover at det var ubehageligt :laugh: Man bliver måske nok bedre konditioneret til korte pauser og submaksimale vægte, men styrke og masse var ikke noget der gik fremad.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share