Wellness centre


nightbringer
 Share

Recommended Posts

Hej

Ny center med ny strategi.

Interesant.

http://www.fitnessworld.dk/index.htm

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det er IKKE interessant! Det det samme smartass koncept som Fitness.dk, S.A.T.S. osv. kører:

AEROBIC

Konditionstræning med koreografi

STEP

Konditionstræning med koreografi på stepbænk

MUSKELTRÆNING 1

Træning af kroppens muskler med div. redskaber som bodybar, elastikker, håndvægte og vægtstang og – skiver. Svarende til stram-op, bodytoning og pump

MUSKELTRÆNING 2

Som 1´eren men med mere vægt og intensitet – for den øvede elev

STATIONSTRÆNING

Konditionstræning i opvarmningen og træning af diverse muskelgrupper i forskellige stationer med div. redskaber

YOGA-PILATES

Udspænding med stabilitets- og styrketræning

SPINNING BEGYNDERE

Grundlæggende cykeltræning med vægt på teknik for den nye elev

SPINNING 1

For den let øvede med mere intensitet og tempo dog med en del kortere pauser

SPINNING 2

Cykeltræning for den øvede med ganske få pauser

BOKSETRÆNING

Er timer, der er inspireret af bokseverdenen. Der vil således indgå elementer som også bruges i traditionel boksetræning. Der benyttes redskaber som sjippetov, sandsække (stor pude til at slå på) og boksehandsker.

Løb er ligeledes en del af timen. Timen henvender sig til dig der har lyst til en hård time uden koreografi

Jeg ser her INTET nyt under solen!!! :sleeping::sleeping::sleeping:

Det der derimod er interessant er hvorfor et ny medlem linker/reklamerer for det center... :mad:

Rock'n Roll :strat:

SainTPauli

Link to comment
Share on other sites

Rolig nu..

Det er der interesant er prisen og konceptet. Altså at man ikke bliver bundet op på dyre medlemskaber.

Jeg træner on/off i centre. Jeg dyrker masse af sport ved siden af - og syntes derfor at det er dyrt at betale 300-400 kr om måneden og være bundet til det i fx et halvt år.

Og specielt hvis man ikke vil betale for SPA og desligende

Det specifikt derfor jeg syntes det var intersant. Jeg kunne overveje det når jeg kan komme ud af mit abb. hos Hard Work.

Ok - det kan da godt være timerne er samme koncept som SATS, Fitness.dk - men det er ok med mig (og titusinde fluer tager vel ikke fejl)

Link to comment
Share on other sites

Rolig nu..

Det er der interesant er prisen og konceptet. Altså at man ikke bliver bundet op på dyre medlemskaber.

Jeg træner on/off i centre. Jeg dyrker masse af sport ved siden af - og syntes derfor at det er dyrt at betale 300-400 kr om måneden og være bundet til det i fx et halvt år.

Og specielt hvis man ikke vil betale for SPA og desligende

Det specifikt derfor jeg syntes det var intersant. Jeg kunne overveje det når jeg kan komme ud af mit abb. hos Hard Work.

Ok - det kan da godt være timerne er samme koncept som SATS, Fitness.dk - men det er ok med mig (og titusinde fluer tager vel ikke fejl)

<{POST_SNAPBACK}>

Såvidt jeg ved sidder der tit 10.000 fluer på en lort. Dét får mig ihvertald ikke til at spise den. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share