Proteinpulver?


PatrickGO
 Share

Recommended Posts

Hejsa.

I dag var jeg ude at for at købe proteinpulver. Kan lige starte med at fortælle lidt om min træning. For det første går jeg til boksning 2 gange om ugen, hvilket er HAMMERGOD træning! :devil: Udover det løber jeg et par gange om ugen, svømmer én gang om ugen og laver øvelser alá bronzecirkel hver dag.

Jeg gik ud for at købe proteinpulver i dag, fordi jeg savner større overskud sidst på dagen og ikke får nok proteiner gennem min kost. Jeg skal ikke yde noget ekstremt i en bestemt periode her nu, men prøver at bygge en gpd grundform, samt nogle muskler op. Så jeg ville gerne lige høre:

Er det klogt at bruge proteinpulver nu?

Vil de muskler jeg har fået at proteinpulver forsvinde når jeg stopper med at bruge det? (har jeg hørt)

Er der nogle alternativer der kunne være det jeg søgte?

MVH.

Patrick.

Link to comment
Share on other sites

Tjaeh, det er klogt at få protein nok i hvert fald. Og hvis du ikke får nok gennem din almindelige kost så må du jo supplere. Men prøv at overveje om du kunne få mere ind i din kost. Mad er nu engang en god ting :bigsmile:

Hvis du kommer i proteinunderskud så vil du naturligvis tære på kroppen, bl.a. på musklerne. Men den tid der går godt kommer jo ikke skidt tilbage! Byg du trygt nogle muskler op nu.

I protein FAQ'en er der nogle gode proteinholdige fødevarer du kunne overveje. Der er også nogle overvejelser over hvor meget protein du har brug for.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share