Aftenmåltid ?


Camilla
 Share

Recommended Posts

Ja, så skal jeg lige høre jeres mening.

Hvis man antager at man bager en "kage".

Tre bananer

100 g mel

100 g. havregryn

400 g æggehvider.

Bagepulver

Tilsætter sødemiddel efter behov, lidt kanel og vanillesukker evt mandelaroma eller hvad man nu foretrækker.

Kan dette udgøre det for et aftensmåltid ? Jeg har regnet ud at den ca. indeholder 1100 kcal i alt.

Frugt spises der ca. 4 stykker af gennem dagen og rigeligt med væske.

Træner ca. 1-1,5 times cardio hver dag samt styrketræner hver anden... plus det løse..

Så kom lige med jeres uforbeholdne kommentarer eller opsang..

Link to comment
Share on other sites

Jeg regner med at ligge på et kalorieniveau på de 2200.

Min kostplan er meget stram, jeg spiser nemlig stort set ikke proteiner i form af kød, men med mit aktivitetsniveau skal der jo nogle prots til.

Men det er mere om den direkte er usund. Den indeholder jo trods alt mange af de ting som man som aktiv har brug for..

Link to comment
Share on other sites

Ja, men jeg lever stort set af vegetarkost, men man kører bare død i grønsager med mellemrum.

Jeg spiser en dåse tun i ny og næ, så flotter jeg mig vist også.

Ingen ris eller pasta heller..

jeg har sænket min fedtprocent meget ved at køre diæt men det er jo en balance mellem at få den rigtige mængde energi og optimal træning.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt som (især) kvinder vælger kød fra når de er på diæt. Et forhøjet proteinindtag er en meget god idé under diæt for at bevare så meget muskelmasse som muligt.

Derudover mætter protein kcal for kcal mere end de andre to macronæringsstoffer.

Det er fremragende at du får resultater, men fravalget af alt kød er ikke optimalt ud fra et ernæringsmæssige synspunkt -ej hellere ud fra din målsætning om at sænke din fedt%.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt som (især) kvinder vælger kød fra når de er på diæt. Et forhøjet proteinindtag er en meget god idé under diæt for at bevare så meget muskelmasse som muligt.

Derudover mætter protein kcal for kcal mere end de andre to macronæringsstoffer.

Det er fremragende at du får resultater, men fravalget af alt kød er ikke optimalt ud fra et ernæringsmæssige synspunkt -ej hellere ud fra din målsætning om at sænke din fedt%.

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh:

Jeg vælger at indtage protiener og ja det mætter godt uden at fede.

:4thumbup:

Protien shakes efter træning giver dog prut mave.... :laugh: vælger dog at forsætte...

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share