Steroiders afløser?


Sil
 Share

Recommended Posts

Faldt lige over det her link: http://www.newscientist.com/news/news.jsp?id=ns99992158

Det virker ret skræmmende hvis man virkelig kan opbygge muskler på denne måde..

Folkesundheden ville dratte direkte igennem brædderne, da jeg er sikker på at mindst halvdelen af dem man finder i centrene ikke er der pga. sundhed, men pga. "looks".

Hvis man så istedet bare kan sidde hjemme og æde piller tv-shop style... :huh2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har også spekuleret lidt over det, men tror du ikke at det har lidt samme virkning som de der elektro stoddere man kan købe på tv-shop, der får musklerne til at trække sig sammen ved hjælp af elektrisk stød. Altså ment på den måde at det skal det nok have en virkning, men det er nok ikke noget man skal satse på hvis man vil have ordenlig træning

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Sil:

Det virker ikke særlig "rigtigt" og hvis det endelig er, så vil der nok gå 10-20 år endnu før de kan finde en sådan løsning. Der vil ihvertfald gå mange år endnu.

Tænk på bla. det Amerikanske militær, som ved hjælp af nano teknologi, vil lave dragter som gør dem "super menneskelige" og så de er en omvandrende AI-kamouflage (I stil med Predator filmene) og samtidig skal den kunne helè skader imens soldaten ligger ned osv. en indbygget slags læge. Ja, jeg tror da på at alt dette vil komme, men du skal nok se mange år frem i tiden.

Om 30 år, vil det være "normalt" at vi alle sammen er veltrænede osv. Vi nærmere os jo mere og mere cybernetiske menneskelignende skabelser.

MVH DNL

Link to comment
Share on other sites

Yeah - i har nok ret...  er bare en skræmmende tanke. Ville oxo føle mig snydt på en måde hvis man pludselig bare kunne tage en pille og derved erstatte alle de timers arbejde i andre har lagt i vores træning...  hvilket jo, rent teoretisk, er muligt...

Link to comment
Share on other sites

Tjaaa, men alligevel det er sku alligevel fedt at stå nede i centret og slå sine egne rekorder, kunne stå dernede og "forme" sin egen krop, den fede fornemmelse af at løfte heavy ass vægte, nyde det hårde "pump", nej du, giv pillen til de dovne, svage mennesker.

Og os hardcore som elsker at træne lad os blive ved med det, så vil alle de uvidende brian´er, som der er så omtalt herinde nok også forsvinde fra centerene, og vi vil være fri for at stå i kø ved vægtene, og bev pissed over deres måde at træne på, kom bare med den pille, den kan sku ikke holde mig fra at træne... :devil: :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share