Hvilken Ol-stang ville I købe?


ronnie99
 Share

Recommended Posts

Jeg har netop investeret i 250 kg skiver, men jeg synes det er lidt halvsvært at vælge en god OL-stang, selvfølgelig 50mm. Har I nogen ideér? Max prisen kan kun være 2000,-

Selv har jeg kigget på en technogym Ol-stang, men vægten er kun 11kg!(plejer vægten ikke og ligge på en 20 kilo?)

Link to comment
Share on other sites

Hmm kom til at tænke på, at jeg bruger selv en stang der vejer 8kg og er 25Ø

Hvor meget tror i sådan en kan holde til?

Når jeg bare squatter med 140kg, så bøjer stangen, men det er måske normalt?

Den knækker vel ikke?

Tror lige jeg flytter den til et nyt indlæg, det slog mig lige, at det ikke er så smart at blande tingene sammen :tongue:

Edited by San
Link to comment
Share on other sites

du kan tage bus 66 eller 2A fra hovedbanen, som jo må være at klaccificere som vesterbro. Det tager 10 minutter. stå af på christianshavns torv og send mig en sms. 60954325.

<{POST_SNAPBACK}>

Ved at fitnessbutikken har en ok stabg til ca 1300kr. Den kan sikkert ikk måle sig med de kendte mærker, men den var godkendt til 350kg og var dejlig "riflet" :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hold dig væk fra discount stænger og find dig istedet en brugt kvalitetsstang. :wink:

Mærker som eleiko, leoko og ivanko kan varmt anbefales. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Tro mig, det ønsker jeg også mere end andet, men jeg har søgt og søgt og søgt! Og der findes ingen brugte kvalitetsstænger, der sælges ud af :crybaby:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share