cutting


lonelyone
 Share

Recommended Posts

hey..

jeg skal cutte her til sommer, eller efter denne her fest periode :blush: og kom til at tænke på hvornår man skal gå igang, hvis man erne vil have sixpacken helt frem... aner ikke min fedt % osv, og vejer ikke frygteligt meget (66,5 kg ca.) fordelt på 176 cm... ved godt at det ville være idealt at proppe nogle flere kg på, men da jeg ikke kan få at få frygteligt meget på, inden sixpacken skal være synelig er jo noget andet....

en anden ting er hvordan?? jeg kan ikke bestemme hvad jeg får til aftensmad og må ikke veje det (mine forældre synes det er unaturligt :blush: ).. derfor tænkte jeg om jeg kune undlade mine 1½-2 dl. havregryn med whey om aftenen og bare tage en shake istedet, også se om det gjorde tricket???

Link to comment
Share on other sites

jeg skal cutte her til sommer, eller efter denne her fest periode blush.gif og kom til at tænke på hvornår man skal gå igang, hvis man erne vil have sixpacken helt frem... aner ikke min fedt % osv, og vejer ikke frygteligt meget (66,5 kg ca.) fordelt på 176 cm... ved godt at det ville være idealt at proppe nogle flere kg på, men da jeg ikke kan få at få frygteligt meget på, inden sixpacken skal være synelig er jo noget andet....
Det er jo umuligt at svare på.

Det du spørger om svarer til at du spørger om hvor lang tid det vil tage at cykle fra en by til en anden (analogt til din nuværende og kommende vægt), men du ved ikke hvilken by du skal hen til eller hvor hurtigt du kører (din vægttabshastighed).

MEN, i og med at du ikke vejer mere kan der næppe sidde meget fedt på kroppen, så hvis du har nok muskelmasse til at kunne få sixpack, så kan der næppe være længere end 3-4kg til det.

Jeg synes bare det ville være en meget dårlig ide at forsøge at tabe det når din vægt er så relativt lav. Du ville kunne gøre det på måske 6-8 uger (500g fedttab om ugen), men hvis det var mig ville jeg droppe den superlave fedtprocent i år og forsøge at gaine noget masse stille og roligt.

en anden ting er hvordan?? jeg kan ikke bestemme hvad jeg får til aftensmad og må ikke veje det (mine forældre synes det er unaturligt blush.gif ).. derfor tænkte jeg om jeg kune undlade mine 1½-2 dl. havregryn med whey om aftenen og bare tage en shake istedet, også se om det gjorde tricket???

Du kan vel nogenlunde vurdere hvor meget det fylder på tallerkenen. Hvis du plejer at tage flere portioner så nøjes med én, og hvis du i forvejen kun tager en portion, så gør den mindre, tag mere grønt eller whatever.

Det vil også være nogle meget nemme kalorier at slippe af med, hvis du droppede havregryn og evt også shake om aftenen.

Men igen, jeg vil IKKE med de oplysninger du har givet, råde dig til at cutte.

Link to comment
Share on other sites

Efter at dømme på de billeder du har postet i galleriet, så er du jo ikke i nærheden af at være hverken overvægtig eller fed.

Forstår jeg dig ret, at du har haft anoreksi i et halvt år? Og er du 100% ovre det nu? :blink: Det lyder desværre ikke helt sådan, når du skriver du er bange for at blive fed, men jeg kender dig jo ikke og kan derfor kun gætte ud fra det du skriver.

Min din vægt burde du med god og stabil kost og regelmæssig træning kunne tage op til 10kg muskelmasse på i løbet af et år, så hvis du kan ramme 1-1½kg pr måned vil det være optimalt. Det er bare svært :wink:

Link to comment
Share on other sites

hmm tror jeg har taget små 2 kg på siden de billeder :blush:

men ja ved godt jeg skal tage på... men det vil sige et halvt til et helt kg om måneden??? det vil jeg aime efter så :smile:.... men så tynd er jeg nu heller ikke.. og jo har sixpack under fedtet... det kan ses hvis jeg "hiver" fedtet/huden væk fra maven.. tydeligt endda.... det samme når jeg ligger på ryggen...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share