Lever bodybuildere længere ???


Guest Infestedass
 Share

Recommended Posts

Hej!

Aner det ikke! Vil prøve at komme med nogle tanker omkring det.

Har dog hørt myter om at bodybuilder livstilen resulterer i kortere levetid. Det kunne være pga extra masse-det er jo mange flere kilo extra levende væv som hjertet skal pumpe blod til, måske belastende for hjertet.  steroider....hmmm

Så et program om hvordan nogle forskere fordoblede mus levetid ved at halvere deres kalorieindtag, og bodybuildere gør jo netop det modsatte, de spiser MEGET!

Mangel på kondition!

jeg har hørt at I den amerikanske fodbold liga får spillerne næsten ligemeget hvad det vil have så længe det er om deres pension fordi de fleste ikke lever længe nok til pensionen. Gennemsnitsalderen er vist 57 for disse atleter. Disse fodbold atleter er oss anderledes end bodybuildere fordi de tager på for at tage på-ligeglade om det er muskler eller fedt!

Det var alt hvad jeg kunne/gad finde på nu!

Mvh yellowd

Link to comment
Share on other sites

yd: Du glemmer lige at størstedelen af spillerne i NFL næsten lever på smertestillende piller hver dag!

Nok derfor at de ikke lever så længe!

Om BB'er lever længere end mennesker, er nok et spørgsmål om de forskellige ting de indtager, specielt doping.

Jeg så da en gang en rigtig gammel cirkusartist(ca. 100 år). Han var ikke BB'er, men total markeret(a la Bruce Lee), og han så ret så livligt ud...

Link to comment
Share on other sites

Hej!

Jeg tror bare vi skal vente nogle år før idags tunge dopingmisbruger begynder at dø som fluer.

Bare se alle sammens idol Ahhhhhhhhhhhhnold, som for nogle få år siden havde en hjerteoperation.

Måske skal man tage en moderat tilgang til det og ikke gøre alt i ekstremt-ikke glemme sin cardio og lad være med at bulke op til en hval.

Xax,

Det med de smertestillende vidste jeg ikke. Ok...godt nok har jeg set "any given sunday" men troede nok at det var en lidt hardcore måde at portrættere NFL.

Alt i alt tror jeg de store drenge betaler en dyr pris for 5 år som supermand!

Mvh

Yellowd

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share