24 timers spinning i Randers


Tolle
 Share

Recommended Posts

Er der andre her fra MOL der skal med til 24 timers spinning i Randers d. 2 april?

Hvor lang tid skal I køre for jeres hold??

- Jeg skal med, og skal køre 6-8 timer

Hygge - Tolle

<{POST_SNAPBACK}>

Davs Tolle jamen det skal Jeanet1980, LineE, Pharas og jeg da. Vi er fem. Jeg er selv med til at arrangere hele møget og står for mange af de instruktører, der skal køre. har du lyst til at undervise en time så send mig en pm, så finder vi ud af det. mener du selv er ins ikke sandt?.

Vi har endnu ikke planlagt noget endnu mht timer, da fordelingen for os bliver lidt ulige, da jeg selv skal undervise en time samt være med i ALT andet, så jeg får vist rigeligt at se til.

Men det blir fedt og glæder mig da til at se dig.

Julie

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Hehe, og hvis jeg ikke tager helt fejl, så fik LineE taget beslutningen om at komme af Mads og Monopolet  :bigsmile:

Ham Morgenthaler fik også givet spinning en god sviner  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tænk at hun gjorde det... hun snakkede godt nok om at hun ville ringe til dem...må straks ind på dr.dk/p3 og høre udsendelsen.... :bigsmile:

Hvilken dato blev det sendt?

Link to comment
Share on other sites

Hehe, og hvis jeg ikke tager helt fejl, så fik LineE taget beslutningen om at komme af Mads og Monopolet  :bigsmile:

Ham Morgenthaler fik også givet spinning en god sviner  :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Tænk at hun gjorde det... hun snakkede godt nok om at hun ville ringe til dem...må straks ind på dr.dk/p3 og høre udsendelsen.... :bigsmile:

Hvilken dato blev det sendt?

<{POST_SNAPBACK}>

linket ligger på forsiden

Link to comment
Share on other sites

:blink:Jeg skal også være med i Randers...  :laugh:

Heldigvis er vi mange om budet, selvom der grundet afbud i 11. time, er FÅ ledige cykler...  :raisebrow:

MEN MEN MEN - de bliver afsat efter først til mølle princippet...

DET BLIVER VILDT - DET BLIVER STORT - DET BLIVER EN OPLEVELSE  !!!

<{POST_SNAPBACK}>

:w00t: Ja hvorfor mon du skal være det Fru Fitness haha... Glæder mig også :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

WEEKENDENS PROGRAM I FITNESSX er NU klar !!!!

FitnessX og BodyBike præsenterer for 1. gang i Danmark:

”48 timers spinning maraton på 24 timer”

i weekenden den 2. og 3. april 2005

kl. 09.00 Dørene åbnes til FitnessX for medlemmer

- og deltagere af spinning maraton…..

kl. 10.00 Indkvartering finder sted og madbilletter m.m. udleveres

kl. 11.00 Der gives adgang til 4. sal og spinningscyklerne,

der er placeret i 2 sale, leveret af BodyBike, Frederikshavn

kl. 12.00 Starten går til ”48 timers spinning maraton på 24 timer”

kl. 15.00 Let traktement serveres i form af frugt, bars, væske m.m..

kl. 16.00 Hygge i ”læderstuen” - her serveres popcorn m.m..

kl. 18.00 Pasta, kødsovs og salatbar står klar frem til kl. 21.00

kl. 20.00 Hygge i ”læderstuen” - her serveres popcorn m.m..

kl. 00.00 Let traktement serveres i form af frugt, bars, væske m.m..

kl. 01.00 Hygge i ”læderstuen” - her serveres popcorn m.m..

kl. 03.00 Natmad brød og pålæg m.m..

kl. 04.00 Hygge i ”læderstuen” - her serveres popcorn m.m..

kl. 06.00 Let traktement serveres i form af frugt, bars, væske m.m..

kl. 08.00 Morgenbuffet står klar frem til kl. 10.30

kl. 12.00 Så er det hele slut !!

- og Julemærkehjemmet i Hobro bliver glade….

JOW JOW.... :w00t:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup: YES... så er alle tråde ved at være samlet - og vi er helt klar til det store arrangement i FitnessX.... :bigsmile:

Grundet afbud i sidste time, har vi nu et par cykler ledige... så hvad med at tage udfordringen op... :blush:

Få samlet et hold på 5 - ??? personer - og få tilmeld Jer hurtigst muligt på [email protected]... det koster KUN kr. 150,- pr. deltagere incl. fuld forplejning... :w00t:

TØV ikke, men tilmeld Jer allerede idag... :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:  YES... så er alle tråde ved at være samlet - og vi er helt klar til det store arrangement i FitnessX....  :bigsmile:

Grundet afbud i sidste time, har vi nu et par cykler ledige... så hvad med at tage udfordringen op...  :blush:

Få samlet et hold på 5 - ??? personer - og få tilmeld Jer hurtigst muligt på [email protected]... det koster KUN kr. 150,- pr. deltagere incl. fuld forplejning... :w00t:

TØV ikke, men tilmeld Jer allerede idag...  :4jumpy:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep jep og instruktør kabalen er gået op og dem der kommer til at køre ved NCA får hele pakken da Ralph og Keith underviser SAMMEN...JEG er blandt de heldige hihi....Jeanet1980 lavede vores plan UDEN at se kabalen om heller ingen andre ser, og vupti Julie fik sine drømme drenge....HURRRAAAAAAAAAA selvom jeg gerne kørte ved alle :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

:cooldance: Så er der knap to uger til det helt store arrangement i FitnessX....

"48 timers spinning marathon på 24 timer"...

SANDSTØD er klar.... Ralph og Keith fra NCA i Tyskland er klar... Hele FitnessX's spinnings team står klar - Mugge, Stev, Linda, Heidi, Julie, Jesper, Lasse, Søren og Jette... ja, og masser af andre kendte... Jimmy Trolle m.f..

Alt er "næsten" klappet og klar til den store week-end....

:jodler: Uha, hvor bliver der gang i den....

Vi ser frem til at møde mange af folkene her fra MOL - og håber på, at I alle får en kanon oplevelse... :bunny: Duracel ben eller ej....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

WEEEEEEEEEEEEEEEEEE, det var fedt, hårdt, udfordrende (11 timer til mig og 51 timer ialt (48 på gulvet og 3 instruktørtimer til mit hold på 5 personer: LineE, p_haras, Danfanatiker, Michael og undertegnede)), inspirerende og uforglemmeligt!

Jer, der ikke var med: TAG chancen næste gang, for det giver én en oplevelse, som er trætheden, alle smerterne og slidmærkerne bagi værd. :wink:

"Den, som vil vinde en idrætskonkurrence, løber 100 meter.

Den, som vil vide noget om livet, kører med på 24-timers marathonspinning" :wink:(Omskrevet citat af Allan Zachariasen)

Edited by Jeanet1980
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share