Hvad fråder i :) ?


djobo
 Share

Recommended Posts

jeg har undret mig lidt over alle de gode råd om ikke at spise produkter med mel i f.eks pasta, ris, kartofler, brød.. ehm? hvad lever man så af :|? kom med nogle gode bud på hvad i spiser når i lige står i køkkenet og skal lave mad, hvad erstatter i med??

Link to comment
Share on other sites

argh mente ikke at jeg ville have en hel kogebog med opskrifter hehe... men f.eks når i står i køkkenet og skal lave en frokost... hvad så ? intet brød jo.. ren pålæg?! og forresten syntes jeg der er mel i mange af de opskrifter der.

Link to comment
Share on other sites

ikke at jeg gør det selv, men alle former for grønsager

<{POST_SNAPBACK}>

Min mor er vegetar og da det hovedsageligt består af pasta/eller andet + grøntsager ville det ikke være topnice at erstatte pasta med grøntsager :D!

Link to comment
Share on other sites

jeg har undret mig lidt over alle de gode råd om ikke at spise produkter med mel i f.eks pasta, ris, kartofler, brød.. ehm?

det er ikke gode råd. Det er tåbelige råd. Hvad skulle argumentet dog være for ikke at spise nævnte kostemner ?

Link to comment
Share on other sites

jeg har undret mig lidt over alle de gode råd om ikke at spise produkter med mel i f.eks pasta, ris, kartofler, brød.. ehm?

det er ikke gode råd. Det er tåbelige råd. Hvad skulle argumentet dog være for ikke at spise nævnte kostemner ?

<{POST_SNAPBACK}>

vægt tab?

Link to comment
Share on other sites

jeg har undret mig lidt over alle de gode råd om ikke at spise produkter med mel i f.eks pasta, ris, kartofler, brød.. ehm? hvad lever man så af :|? kom med nogle gode bud på hvad i spiser når i lige står i køkkenet og skal lave mad, hvad erstatter i med??

<{POST_SNAPBACK}>

Det lyder jo i høj grad som Atkins kurens gode råd...

Hvis du prøver at søge på Atkins her i forummet - tror jeg du vil finde at langt de fleste ikke har meget at godt sige om den kur. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Alt med måde.

Der er intet i vejen med ris, pasta, kartofler og hvidt brød, hvis du ikke er "bange" for kulhydrater. Problemet med disse kostemner er, at der er en del kulhydrater, og dermd kcal., i dem og derfor er de ikke optimale, hvis du cutter. Hvis du gainer/bulker er de nærmest optimale.

Generelt er der ikke mange fødevare du helt skal undgå. Spis varieret og afhængig af, hvad du forsøger at opnå, læg mere vægt på f.eks. grønsager og kød eller pasta og kød.

Iøvrigt er rugbrød med mange kerner også et godt kostemne under cutting.

Link to comment
Share on other sites

I skrivende stund er jeg igang med første 1l. 2 studenter brø` og 2 romkugler

<{POST_SNAPBACK}>

Det går lige i GUNZ' . :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Kakao`en er for lige at fylde depoterne igen, romkulgerne giver 10 kg på toppen i squat og dødløft og studenter brødene går lige i bænken :innocent:

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share