Pull up Vs Chin up


cYRAx
 Share

Recommended Posts

de gir lige godt da det er den samme øvelse  :tongue:

<{POST_SNAPBACK}>

Det ervel ikke helt den samme øvelse. Chin-ups er med underhåndsgreb, og pull-ups med overhåndsgreb. Pull-ups føles noget vanskeligere en Chin-ups.

<{POST_SNAPBACK}>

Det har nu altid været omvendt i min verden :innocent: .. en opfattelse jeg har pådraget mig inde ved mili forresten

Edited by Tind
Link to comment
Share on other sites

Ville man ikke tro at man brugte biceps mere ved, øhm...underhåndsgreb? altså når armene er holdt smalt og fingrene vender indad? :raisebrow:

Det vel et spørgsmål om hvor meget fokus man vil have på ryggen frem for armene.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kører kun pull ups med underhåndsgreb...og det er helt klart, at det underarmen, der får tæsk+hæfteren på underarmens albueled...og så selvfølgelig deltoid anterior+latissimus

Edited by niceman
Link to comment
Share on other sites

:laugh: Here we go again :tongue:

Kald det kropshævninger til hagen ellerfull ROM, med OVerhånds eller underhånds greb :4smartass::tongue:

Jeg har bedst kunne ramme vingerne med et bredt overhåndsgreb, om du kører helt op eller kun til hagen, er sgu ligemeget.....

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører kun pull ups med underhåndsgreb...og det er helt klart, at det underarmen, der får tæsk+hæfteren på underarmens albueled...og så selvfølgelig deltoid anterior+latissimus

<{POST_SNAPBACK}>

Weird bevægelse hvis en pull-up skal gå i delt. ant. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

ditto :blink::blink::blink: en lidt seriøs tanke eller taste fejl :poking:

Link to comment
Share on other sites

Jeg kører kun pull ups med underhåndsgreb...og det er helt klart, at det underarmen, der får tæsk+hæfteren på underarmens albueled...og så selvfølgelig deltoid anterior+latissimus

<{POST_SNAPBACK}>

Weird bevægelse hvis en pull-up skal gå i delt. ant. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

ditto :blink::blink::blink: en lidt seriøs tanke eller taste fejl :poking:

<{POST_SNAPBACK}>

Skulle have stået trapezius :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share