Ab Swing Mavetræner


Sara_Gurl
 Share

Recommended Posts

er der nogen der kan hjælper mig med at finde en AB SWING MAVETRÆNER..jeg vil helst købe en brugt en..jeg vil ikke købe et nyt en..har ikke penge i øjeblikket :blush:

og er der nogen der kan hjælper mig her...jeg har problemer med mine lårer...altså jeg mener at man kan se jeg har store lårer..men hvad kan jeg gøre for at tabe fedtet der...

please help me..

thanks :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Er Ab swing ikke noget tvshop gejl?? Tror ikke der manger herinde der køber noget sådant...

Prøv evt. den blå avis...

og er der nogen der kan hjælper mig her...jeg har problemer med mine lårer...altså jeg mener at man kan se jeg har store lårer..men hvad kan jeg gøre for at tabe fedtet der...

<{POST_SNAPBACK}>

Mener du lår? - man kan ikke punktforbrænde. Dvs. at du skal igang med en eller form for regulær kredsløbstræning /cardio (evt. cykle eller løbe) og en kost omlægning for at smide fedtet effektivt.

Dog, er det min fornemmelse, at folk først taber fedtdepoterne på benene. :smile:

Edited by Smukke Arne
Link to comment
Share on other sites

Jeg har haft æren af at prøve sådan en satan, og den virker egentlig rimelig effektiv til træning af mavemuskulaturen.

Men til at fjerne fedt fra dine lår har den absolut ingen effekt overhovedet.

Som Arne siger er motion og styr på kosten den bedste vej til slankere lår mm :smile:

Link to comment
Share on other sites

okay you "smukke" said that i have to cycle or run...

but i need a machine for it..i am looking for a running machine..but the thing in dba.dk is that you have to pay to see people's addresse and phone numbers..

please kan anyone find me an AB stomach trainer and a running machine..that would just be great guys..

its cuz i am a student ..and as i told u before..i am new to this country..but i need some fitness machines to train othewise i will be fat :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share