Se min blog - hvad skal jeg gøre bedre?


KongKent
 Share

Recommended Posts

Hej MOL

Har lige smidt mit træningsprogram ind i min BLOG. I må meget gerne kommentere og skrive hvad jeg skal gøre om/bedre for at få mere masse på kroppen. Træner primært for at få større skuldre, ryg, arme og bryst, da jeg ikke synes overkroppen passer til mine rimelige ben (i forhold til højde og drøjde). Vejer 92 kg. fordelt på 187 cm. og ville gerne mine overarme var lidt tykkere *GG*

Er ikke så skide sikker på det med frie vægte endnu, men forsøger at overtale mig selv. Skal bare lige have nogle gode råd til hvilke øvelser jeg skal kaste mig over, for at få en røvfuld muskelmasse ud af det! :devil:

På forhånd tak for alle kommentarer. også dem der kommer om hvorvidt jeg skulle skifte fra maskiner til håndvægte. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Drop de maskine kom i gang med fri vægte, der er ikke noget at være bange for :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil jeg sådan set også gerne. Men hvorfor er det bedre? Er det fordi man så også skal balancere med vægtene, og dermed rammer "hjælpe-musklerne" en smule også? Eller er der andre ting, som en nybegynder som jeg ikke ved noget om?

Link to comment
Share on other sites

Drop de maskine kom i gang med fri vægte, der er ikke noget at være bange for :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Vil jeg sådan set også gerne. Men hvorfor er det bedre? Er det fordi man så også skal balancere med vægtene, og dermed rammer "hjælpe-musklerne" en smule også? Eller er der andre ting, som en nybegynder som jeg ikke ved noget om?

<{POST_SNAPBACK}>

Ja. Derudover så kan det være usundt at være låst fast i samme bevægelsmønster, som man er i en maskine.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share