Jeg flytter til nord jylland


BIGPUMP
 Share

Recommended Posts

både motionskælderen og helsestudiet har ry for at være godt "besat" af omvandrende krudttønder.

kender nogle stykker som går begge steder, og iflg dem er især motionskælderen (eller krudtkælderen som den kaldes) ramt.

men begge steder er med garanti godt hvis du vil møde andre store mennesker.

Du kan sagtens dyrke bodybuilding i en styrkeklub :innocent:

Edited by perfect_
Link to comment
Share on other sites

Nordjysk helsesport i Nørresundby skulle være godt.

<{POST_SNAPBACK}>

Et forslag der skal undersøges. Så vidt jeg kan se har de ingen hjemmeside. Kravet er at der er mange frie vægte samt benpress, hacksquat powerrack , håndvægte op til helst 60 kg . Gerne en maskinpark når man er doven eller småskadet, for så stor variation som muligt. Vi træner drug frie smider ikke med vægte og spytter ikke på gulvet så hvor hører vi til?

Link to comment
Share on other sites

Et ganske fint sted i Aalborg er Dance Action & Motion på Annebergvej..

Der er noget af det hele, dog det minus at håndvægtene kun er op til 27.5kg (mener jeg det er)

Men et fedt nok sted hvis man er til træning i gamle bygninger..

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor faen flytter I herop?

Har I hørt om arbejdsløshed, virksomhedslukninger mm.? :dry:  :tongue:

I har måske fået arbejde som velkomskomite ved limfjordstunnellen? Så kan I stå der med halm i træskoene og byde turisterne velkommen :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Så Så ikke så negativ. :laugh: Masser af familie, billige huse og motorveje, hvor man kan køre stærkt. Og arbejde :w00t: jeg løfter jo 30 tons om dagen.

Link to comment
Share on other sites

Nordjysk helsesport i Nørresundby skulle være godt.

<{POST_SNAPBACK}>

Et forslag der skal undersøges. Så vidt jeg kan se har de ingen hjemmeside. Kravet er at der er mange frie vægte samt benpress, hacksquat powerrack , håndvægte op til helst 60 kg . Gerne en maskinpark når man er doven eller småskadet, for så stor variation som muligt. Vi træner drug frie smider ikke med vægte og spytter ikke på gulvet så hvor hører vi til?

<{POST_SNAPBACK}>

I så fald vil jeg anbefale Nordjysk helsestudie i Nørresundby. Har selv trænet der tidligere. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Et forslag der skal undersøges. Så vidt jeg kan se har de ingen hjemmeside. Kravet er at der er mange frie vægte samt benpress, hacksquat powerrack , håndvægte op til helst 60 kg . Gerne en maskinpark når man er doven eller småskadet, for så stor variation som muligt. Vi træner drug frie smider ikke med vægte og spytter ikke på gulvet så hvor hører vi til?

Jeg træner selv i Nordjysk Helsestudio (har forresten en hjemmeside: Nordjyst Helsestudio, men bliver vist ikke rigtigt vedligeholdt) og er selv glad for centret der både på mange frie vægte men også en del maskiner.

Der er pt. "kun" håndvægte op til 40 kg men der har tidligere været 60 kgs, og ved at der er planer om at få disse igen (dvs. kun 60 kgs og ikke alle de vægte mellem 40 og 60). Benpres og hacksquat er der også men der er ikke noget powerrack. Squat-stativet er der, men der er bare ikke nogle muligheder for at smide vægten fra sig i bunden af løftet. Desuden er der 2 bænkpres stativer, 2 skrå bænkpres, smith-stativ, diverse kabeltårne og maskiner til træning af alle muskelgrupper.

Har vist forresten gang i et tilbud med 3 måneder for kr. 495 så ligger også i den billigere ende blandt centrene i og omkring aalborg

Link to comment
Share on other sites

Frederikshavn Helsecenter er efter min mening super godt. Der er vist det meste man kan få brug for(ta' et kig på deres hjemmeside). Bare spørg Don Nors - han laver næsten ikke andet end at gå rundt deroppe med sin squatdragt 24/7 365 dage om året :tongue:

Problemet er så at man bliver nød til at flytte til Frederikshavn :dry:

Link to comment
Share on other sites

Frederikshavn Helsecenter er efter min mening super godt. Der er vist det meste man kan få brug for(ta' et kig på deres hjemmeside). Bare spørg Don Nors - han laver næsten ikke andet end at gå rundt deroppe med sin squatdragt 24/7 365 dage om året  :tongue:

Problemet er så at man bliver nød til at flytte til Frederikshavn  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe endnu en kvindelig beundre ? :blush::innocent:

ja jeg synes sku der er fedt i helse centeret. der er plads til det hele - fesent fitness, hardcore BB og beskidt styrkeløft :devil:

Link to comment
Share on other sites

Frederikshavn Helsecenter er efter min mening super godt. Der er vist det meste man kan få brug for(ta' et kig på deres hjemmeside). Bare spørg Don Nors - han laver næsten ikke andet end at gå rundt deroppe med sin squatdragt 24/7 365 dage om året  :tongue:

Problemet er så at man bliver nød til at flytte til Frederikshavn  :dry:

<{POST_SNAPBACK}>

hehe endnu en kvindelig beundre ? :blush::innocent:

ja jeg synes sku der er fedt i helse centeret. der er plads til det hele - fesent fitness, hardcore BB og beskidt styrkeløft :devil:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja.. du kan jo altid håbe på at du engang får nogle kvindelige beundre(måske kinesiske svømmere??). Men jeg er desværre ikke en af dem :tongue:

Hvis man ikke er så meget til træningscentre i Frederikshavn kan man jo altid træne mave på lygten...hø hø

Bay over and out

Edited by ZapZap
Link to comment
Share on other sites

Hvordan skal jeg sige det..for mig er Frederikshavn NÆRMESTE storby.. ”KUN” 10 min’s kørsel og 1,5 times sejlads væk!

Centrene på Læsø er ikke de bedste :blush:  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Er der ikke kun det lille træningsrum i hallen på Læsø...?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Der er 2 centre…

Et i Vesterø, over boldklubbens lokaler. Meget bette, men med håndvægte op til 42,5 kg, og en bænk med skiver+god stang (optil 140 kg), og en flok maskiner med lidt for lav belastning (for min smag)

Og et i Byrum Hallen, et norsk sekvenstræningscenter, med div sekvenstræningsmaskiner, og en bænk med stang og skiver (op til 90 kg) og en ikke supergod ”multikabelmaskine” + div cardiogrej

Link to comment
Share on other sites

Der er også Hjørring Styrkesport.

http://home5.inet.tele.dk/horshaug/

<{POST_SNAPBACK}>

HSS er et superb sted at træne for styrkeløftere :4thumbup: Her er alle de vægt du nogensinde får brug for, og masse af OL-stange i topkvalitet.

Der er også en del kabeltårne, bænke, squatracks, håndvægte op til 50kg, chin-up stativ etc etc.

Og så er det billigt. Jeg giver 450 kr for 6 måneder.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

HSS er et superb sted at træne for styrkeløftere  :4thumbup: Her er alle de vægt du nogensinde får brug for, og masse af OL-stange i topkvalitet.

<{POST_SNAPBACK}>

Når det er en styrkeløft klub er det forhåbenligt SL-stænger istedet for OL-stænger. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Details details ... :sleeping:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, men en meget vigtig detalje hvis der skal mange kg på stangen. En OL-stang bliver MEGET levende med +300kg på stangen. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share