The 20 rep breathing squat routine..


LurifaX--
 Share

Recommended Posts

Hej..

Har læst denne artikel, og synes det lyder ret interasant. http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=375

Men er der nogen der har prøvet det, og vil ud med nogle erfaringer...

For der er jo ingen grund til at stå der og pine sig selv så voldsomt hver eneste pas hvis det ik hjælper.. Så er interasseret i at høre om der er nogen der har haft en gavnlig effekt af det..

Prøvede det lige igår.. Og var pisse hårdt.. Kan også mærke det i benene i dag..

Men kom med jeres erfaringer... Det er jo en spændende ide...

Link to comment
Share on other sites

Hej..

Har læst denne artikel, og synes det lyder ret interasant.  http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=375

Men er der nogen der har prøvet det, og vil ud med nogle erfaringer...

For der er jo ingen grund til at stå der og pine sig selv så voldsomt hver eneste pas hvis det ik hjælper.. Så er interasseret i at høre om der er nogen der har haft en gavnlig effekt af det..

Prøvede det lige igår.. Og var pisse hårdt.. Kan også mærke det i benene i dag..

Men kom med jeres erfaringer... Det er jo en spændende ide...

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv at søg, det er et af de emner der har været oppe mange gange :wink:

Link to comment
Share on other sites

Hej..

Har læst denne artikel, og synes det lyder ret interasant.  http://www.getbig.dk/vis_artikel.asp?id=375

Men er der nogen der har prøvet det, og vil ud med nogle erfaringer...

For der er jo ingen grund til at stå der og pine sig selv så voldsomt hver eneste pas hvis det ik hjælper.. Så er interasseret i at høre om der er nogen der har haft en gavnlig effekt af det..

Prøvede det lige igår.. Og var pisse hårdt.. Kan også mærke det i benene i dag..

Men kom med jeres erfaringer... Det er jo en spændende ide...

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv at søg, det er et af de emner der har været oppe mange gange :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Lidt svært når ens søgemaskine ikke virker... :/

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Mange har kanon erfaringer med det, men andre argomenterer for at der trods systemets ubenægtelige effektivitet er andre og bedre måder at blive både større og stærkere på. :smile:

Link to comment
Share on other sites

For der er jo ingen grund til at stå der og pine sig selv så voldsomt hver eneste pas hvis det ik hjælper..

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg kører breathing squats lige i øjeblikket 1 gang om ugen og synes det har givet noget appetit :wink: derudover synes jeg faktisk det er sjovt at presse sig selv igennem engang imellem :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ville i foreslå at køre dette 20 rep breathing squat kun en gang i ugen? Og så fx de to andre pas i ugen køre man bare alm 3x8 squat eller skal man så helt la være at køre squat mere end den ene gang man køre 20 rep breathing, i ugen altså... (hvis vi forudsætter man ca træner 3 gange i ugen)

Link to comment
Share on other sites

Ville i foreslå at køre dette 20 rep breathing squat kun en gang i ugen? Og så fx de to andre pas i ugen køre man bare alm 3x8 squat eller skal man så helt la være at køre squat mere end den ene gang man køre 20 rep breathing, i ugen altså... (hvis vi forudsætter man ca træner 3 gange i ugen)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg nøjes med 1 gang i ugen og har så en almindelig squat dag ved siden af og har de resultater jeg vil have. Men hvis du har viljen, så kunne 2 gange breathings da være interessant.

Link to comment
Share on other sites

Ville i foreslå at køre dette 20 rep breathing squat kun en gang i ugen? Og så fx de to andre pas i ugen køre man bare alm 3x8 squat eller skal man så helt la være at køre squat mere end den ene gang man køre 20 rep breathing, i ugen altså... (hvis vi forudsætter man ca træner 3 gange i ugen)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg nøjes med 1 gang i ugen og har så en almindelig squat dag ved siden af og har de resultater jeg vil have. Men hvis du har viljen, så kunne 2 gange breathings da være interessant.

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe.. Det her jeg i hvert fald.. Men tænkte bare på om det var "for meget", hvis du forstår.. altså om det øger risko for noget overtræning og skader osv?....

Men har i hvert fald kørt det ved mine to overstået pas i denne uge indtil videre... så tror bare jeg vil fortsætte med 2 i ugen...

Det er satme noget der river i benene... Det kan vi jo godt li... :devil:

Men er der nogen der mener de har haft større muskelvækst end "normalt" ved at køre breathings... ? :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share