Løbetøj?


cartier
 Share

Recommended Posts

fornuftigt indlæg Omeg@ :bigsmile: (og når det er sagt så var der linket til marathon sport i det første svar der blev givet :4smartass: )

Glemte jo helt at sige det vigtigste næst efter skoene er jo sokkerne.....

Jeg har selv fået anskaffet mig nogle sokker der hedder WrightSock og de er super fede. Jeg har ikke formået at få vabler i dem. Det er et par dobbeltsokker, men de føles ikke særligt tykke, modsat de normale dobbeltsokker. Og de skøjter heller ikke rundt inde i hinanden ligesom de normale dobbeltsokker man kan købe. De er guld være til løb særligt hvis man løber offroad, da de er coolmesh, og hurtigt giver tørre fødder igen. koster ca 70,- ved ikke om man kan købe dem i DK.

Edited by Waits
Link to comment
Share on other sites

De lyder nice... Var i går ude på et langt træningspas - 36 km. - og havde ved en fejl taget et par af mine billige Newline sokker på. Udover det fik jeg ikke snøret hele skoen op, og nu har jeg altså en vabel lige under svangen på størrelse med en pandekage..

Link to comment
Share on other sites

De lyder nice... Var i går ude på et langt træningspas - 36 km. - og havde ved en fejl taget et par af mine billige Newline sokker på. Udover det fik jeg ikke snøret hele skoen  op, og nu har jeg altså en vabel lige under svangen på størrelse med en pandekage..

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg læste din blog det var derfor jeg ville skrive det. Det er VIRKELIG gode. Jeg har(havde, for det er længe siden jeg har haft vabler :tongue: ) selv haft problemer på mine lange ture med newline, og disse nye sokker er perfekte. fylder ikke meget mere end en normal sok og mindre end en tennissok, hvis der er nogen der løber i dem. og så er de dejlig bløde. Kan kun anbefale dem, hvis I kan finde dem et sted i DK, eller en internet side der sender ud. Særligt hvis man løber meget, og meget i skovbund/o-løb, og får våde fødder. Jeg mener faktisk at huske at de giver pengene tilbage hvis man får vabler, men hæng mig ikke op på det.

Det lader til at denne tråd også er gået mere hen af almene betragtninger om godt løbetøj, så jeg vil da også gerne reklamere for Concurves next-to-skin windstopper. Sidder godt tæt og er rar at have på. Den KAN klar en lille byge/støvregn, men ikke reelt regnvejr eller skybrud. Taler af erfaring :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share