20 rep squat


lonelyone
 Share

Recommended Posts

Hey...

Jeg er igang med min første uge af 20 rep squat... Jeg startede med at tage 22 @ 60 kg.. det gik egentligt let nok, troede jeg, men da jeg skulle til at lave Stiff-legged DL, var jeg smadret, og det var jeg hele træningen igennem, og mine ben kunne jeg ikke spænde den dag og dagen efter.. men nu hvor jeg har squattet 2. gang, er mine ben slet ikke såsmadret, og jeg var ikke smadret så længe efter squat runden... det var selvfølgeligt hårdt, men ikke så hårdt som sidst.. og dette er selvom jeg tog 2,5 kg mere og 1 rep mindre....

Er dette normalt eller har jeg ikke kommet dybt nok ned??

Link to comment
Share on other sites

Er dette normalt eller har jeg ikke kommet dybt nok ned??

<{POST_SNAPBACK}>

Det er normalt, at man kun er smadret første gang man laver noget nyt.

Det er også normalt at komme dybt nok ned, men vi kan ikke se

om du har snydt :smile:

Gå helt i bund, så er du ikke i tvivl :laugh:

Henning :showoff:

Link to comment
Share on other sites

Hey...

Jeg er igang med min første uge af 20 rep squat... Jeg startede med at tage 22 @ 60 kg.. det gik egentligt let nok, troede jeg, men da jeg skulle til at lave Stiff-legged DL, var jeg smadret, og det var jeg hele træningen igennem, og mine ben kunne jeg ikke spænde den dag og dagen efter.. men nu hvor jeg har squattet 2. gang, er mine ben slet ikke såsmadret, og jeg var ikke smadret så længe efter squat runden... det var selvfølgeligt hårdt, men ikke så hårdt som sidst.. og dette er selvom jeg tog 2,5 kg mere og 1 rep mindre....

Er dette normalt eller har jeg ikke kommet dybt nok ned??

<{POST_SNAPBACK}>

Det vigtigste er bare du kører dig selv helt ud, så er det vist græsk-katolsk med reps/vægt/doms dagen efter :smile:

Link to comment
Share on other sites

semor >> hehe :laugh:

Squat >> :blink::blink: jamen får det ikke skidt LIGE bagefter.. det kommer nogle sekunder efter... når jeg skal lave stifflegged deadlift....

Har i forresten nogle gode råd til at æde sig op i vægt, på en sund måde?? Uden transfedt syrer og store mængder sukker......

Link to comment
Share on other sites

semor >> hehe  :laugh:

Squat >>  :blink:  :blink: jamen får det ikke skidt LIGE bagefter.. det kommer nogle sekunder efter... når jeg skal lave stifflegged deadlift....

Har i forresten nogle gode råd til at æde sig op i vægt, på en sund måde?? Uden transfedt syrer og store mængder sukker......

<{POST_SNAPBACK}>

Matilde, snøfler, McD, stundenterbrød og øl :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

hehe hader tun.. men der er jo mere hensigstmæssige kcal bomber såsom fed fisk, nødder, olier osv... eller er jeg gal på den  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har heller aldrig været vild med tun, men så sent som nu sidder jeg og spiser tun på rugbrød med miracle whip, agurk og ketchup(ja, det kan jeg lige), så man kan vel lære at spise det :smile:

Niklas :superman:

Link to comment
Share on other sites

hehe hader tun.. men der er jo mere hensigstmæssige kcal bomber såsom fed fisk, nødder, olier osv... eller er jeg gal på den  :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har heller aldrig været vild med tun, men så sent som nu sidder jeg og spiser tun på rugbrød med miracle whip, agurk og ketchup(ja, det kan jeg lige), så man kan vel lære at spise det :smile:

Niklas :superman:

<{POST_SNAPBACK}>

Ketchup er ikke at fornægte... det har reddet mange måltider. Heinz er guld. :4mewantfood:

-kajakroer

Edited by kajakroer
Link to comment
Share on other sites

hehe well healthy as hell :P Dør jo inden 30 på den kost hehe.... hmm og kan ikke lide snøfler eller Mcd... hehe

<{POST_SNAPBACK}>

Og man bliver hverken stor eller stærk på en kost bestående af salat og tun. :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

årrrh hva', og det siger du først nu :omg:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share