Program mens man cutter


LaMotta
 Share

Recommended Posts

Hey Alle.

Er nu gået ind i min cutnings fase og er kommet i tvivl om hvilket program jeg skal køre. Har indtil videre kørt HST, men føler ikke at jeg gider en omgang HST igen.

Så er spørgsmålet: Når nu man er i Kcal underskud, så er styrken mindre end normalt og ens udholdenhed er lidt mindre. Hvad er så det bedste at kører?

Ting som Sheiko og Hatfield/CAT er vel udelukket eller kunne man med fordel sætte sit max 5-10kg under og så kører udfra det??

Hvad plejer I at kører i disse måneder hvor I cutter?

-LaMotta

Link to comment
Share on other sites

Jeg spurgte efter det samme i Funktionel styrke for en uges tid siden. Der er en del, som har haft gode resultater med Sheiko trods kcal-underskud, og Kortes 3x3 blev også foreslået. Jeg valgte det samme program som Alva og Hr. Kirchebrandt kører og har haft succes med i kcal-underskud - et styrkeprogram med de tre store+hjælpeøvelser med mulighed for progression over 8 uger.

Jeg laver ikke sæt med over 5 reps. Der er ingen grund til at nedbryde myofibrillerne med bunkevis af sæt og reps, hvis du ikke giver dem byggeklodser nok til fuld restitution.

Link to comment
Share on other sites

Jeg spurgte efter det samme i Funktionel styrke for en uges tid siden. Der er en del, som har haft gode resultater med Sheiko trods kcal-underskud, og Kortes 3x3 blev også foreslået. Jeg valgte det samme program som Alva og Hr. Kirchebrandt kører og har haft succes med i kcal-underskud - et styrkeprogram med de tre store+hjælpeøvelser med mulighed for progression over 8 uger.

Jeg laver ikke sæt med over 5 reps. Der er ingen grund til at nedbryde myofibrillerne med bunkevis af sæt og reps, hvis du ikke giver dem byggeklodser nok til fuld restitution.

<{POST_SNAPBACK}>

Så ikke din tråd før nu. ups :blush: , Men det var også med hensyn til at beholde så meget masse som muligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share