DM i bodybuilding


JON
 Share

Recommended Posts

Grineren klip.

Jeg blev på et tidspunkt i tvivl, om én af deltagerne poserede eller fik et epileptisk anfald. :biggrin:

...og så kunne man høre én af dommerne sige noget i stil med: "[...] men de må ikke have for mange muskler!".

*suk*

Ikke just noget, der vidner om den helt store indsigt i basal anatomi...

Morten

Link to comment
Share on other sites

Iøvrigt pisse irreterende at man ikke kan finde resultaterne nogen steder. Jeg kunne se at den tidligere stærkmand, Henrik Ravn, var tilmeldt i +90 kg klassen. Var nysgerrig omkring hvordan han har klaret det. Desuden var en fra mit eget center tilmeldt, og jeg ville da også meget gerne se hvordan han har klaret det. Nogen der ved om resultaterne ligger nogen steder ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hvor er 90+ blevet de store drenge ???

Måske bare mig, men 90kg er sku da ingenting! Det kan være man skulle træne sig op til næste års konkurrence.

Rettelse:

Har lige set nogle af videoerne... er de noget ala 150cm høje? For der er pakket godt med muskelmasse ind i de drenge.

Link to comment
Share on other sites

Nu betyder +90 kg jo netop også at de skal veje over 90 kg. Det er nok de færreste som stiller op i +90 kg med "kun" 95 kg kropsvægt. Så kan man jo ligeså godt smide de sidste 5,5 kg og stille op i -90 kg. Jeg vil tro mange af dem som stiller op i + 90 kg klassen, vejer over 100 kg totalt rippet. Vejer man over 100 kg i totalt rippet form, så er man rimelig stor, men mindre man er 190 cm høj, hvilket de færreste bodybuildere er.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share