Armstrong´s arvtager


Squatfather
 Share

Hvem bliver den næste der vinder TdF flere gange?  

53 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tror på Vino eller Basso. Ingen af dem er dog den fuldente etape rytter, men kan ikke lige se hvem der skal overtage tronen, Ulrich måske ?

Klöden tror jeg falder igennem med et brag, lidt ligesom Botero for nogle år tilbage, han er i så ringe form pt. at Telekom har trukket ham fra Liege løbet i dag. Har svært ved at se ham som en udfordre til Armstrong i år, selvom der er noget tid endnu til Touren.

Edited by C. Zonka
Link to comment
Share on other sites

Personligt er jeg af den overbevisning, at der vil blive tættere kamp om tronen de første år efter Armstrong. Vinokurov, Basso eller måske en genopstanden Joseba Beloki er alle mulige vindere indenfor de næste 2-3 år. Men en ny generation (som Basso tildels også hører til) med masser af nye stortalenter lurer lige om hjørnet. Ryttere som hollænderen Thomas Dekker, ukarineren Popovych, italienske Damiano Cunego, spanske Alberto Contador og russerne Denis Menchov og Vladimir Karpets. Men de andre får travlt, såfremt de skal nå en Toursejr inden Alberto Contador sætter sig enevældigt på tronen. I dag er han kun 22 år, så de etablerede navne har vel 2-3 Toure at slås om inden de bliver fejet væk. Unge Contador kan det hele, han kører super enkeltstarter og er rigtig stærk i bjergene. Senest i 08 sætter han sig på Touren med den form for dominans vi har set Armstrong og Indurain råde med. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvor er Jan Ulrich i den poll  :smile:

han satser da 100% på TF

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er pollen jo ment som, hvem der tager over når Lance stopper. Ullrich er da bestemt en mulighed i år, men jeg tvivler på at vi stadig vil se Ullrich på cyklen om 2-3 år. Til den tid sidder han sgu og propper sig med pølser, sauerkraut og weisbeer. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ullrich er da bestemt en mulighed i år, men jeg tvivler på at vi stadig vil se Ullrich på cyklen om 2-3 år. Til den tid sidder han sgu og propper sig med pølser, sauerkraut og weisbeer. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Gør han ikke det hver vinter? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. Han skulle efter sigende ikke have gjort det i år. Han har tilbragt julen og det meste af vinteren i Sydafrika sammen med blandt andet Tobias Steinhauser. "Der Jan" ser iøvrigt ud til at være på vej til at ramme Tourformen i tide i år. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Ullrich er da bestemt en mulighed i år, men jeg tvivler på at vi stadig vil se Ullrich på cyklen om 2-3 år. Til den tid sidder han sgu og propper sig med pølser, sauerkraut og weisbeer. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Gør han ikke det hver vinter? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. Han skulle efter sigende ikke have gjort det i år. Han har tilbragt julen og det meste af vinteren i Sydafrika sammen med blandt andet Tobias Steinhauser. "Der Jan" ser iøvrigt ud til at være på vej til at ramme Tourformen i tide i år. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er rigtigt - og når man samtidigt ved at Armstrongs forberedelser ikke har været helt så optimale, som de plejer, så kan det jo gå hen og blive helt spændende i år :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Ullrich er da bestemt en mulighed i år, men jeg tvivler på at vi stadig vil se Ullrich på cyklen om 2-3 år. Til den tid sidder han sgu og propper sig med pølser, sauerkraut og weisbeer. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Gør han ikke det hver vinter? :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe. Han skulle efter sigende ikke have gjort det i år. Han har tilbragt julen og det meste af vinteren i Sydafrika sammen med blandt andet Tobias Steinhauser. "Der Jan" ser iøvrigt ud til at være på vej til at ramme Tourformen i tide i år. :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det er rigtigt - og når man samtidigt ved at Armstrongs forberedelser ikke har været helt så optimale, som de plejer, så kan det jo gå hen og blive helt spændende i år :cooldance:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg frygter, at Lance kommer i en form der ikke er ham værdig. Er sgu bange for at han risikerer at falde igennem. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke Lance møder op i superform til Touren?

Jeg mindes da flere år hvor han er blevet slået eftertrykkeligt i de indledende etape-løb, godtnok ikke så voldsomt som i år (tilsyneladende) men det er alt for tidligt at afskrive ham (gjorde man ikke det sidste år også? )

Lance tager (desværre) nok sejren igen...

Me? Holder da med Ullrich!!!! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke Lance møder op i superform til Touren?

Jeg mindes da flere år hvor han er blevet slået eftertrykkeligt i de indledende etape-løb, godtnok ikke så voldsomt som i år (tilsyneladende) men det er alt for tidligt at afskrive ham (gjorde man ikke det sidste år også? )

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølglig er det for tidligt, at afskrive ham. Men jeg mindes ikke et eneste år, hvor han ikke har været fremme og vise skræmmende styrke mindst en gang på nuværende tidspunkt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share